چرا باید یک پاور بانک داشته باشیم ؟

یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 10:17
چرا باید یک پاور بانک داشته باشیم ؟

امروزه با پیشرفت فنّاوری و به بازار آمدن گوشی‌ها و تبلت های هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی، با آنکه استفاده از این وسیله‌ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می‌گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی‌ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آن‌ها می‌باشد.

تبلیغات متنی
دانلود مستقیم از گوگل‌پلی
قطار وبگردی | لذت سفر در دنیای مجازی
دانلود و خرید آنتی‌ویروس
پاور بانک برق را در خود ذخیره کرده و آن را در موافق ضروری به گجت شما انتقال می‌دهد، در اصل خرید پاور بانک منبع تغذیه برق می‌باشد که با صورت حیرت‌آوری مقدار لازم برق را برای شما ذخیره می‌کند. ابتدا پاور بانک را شارژ می‌کنید و برق را در آن ذخیره می‌کنید و هرگاه موبایلتان با کمبود شارژ مواجه شد آن را به پاور بانک متصل می‌نمایید.

توجه داشته باشید که هر چه تعداد پورت خروجی یا میزان جریان دهی شارژر همراه بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب افزایش خواهد یافت. بعضی از پاوربانک ها به پورت هوشمند یا Smart Port مجهز شده‌اند و به‌جای استفاده از ۲ پورت با دو جریان متفاوت، دارای یک پورت هستند که نسبت ورودی جریان موردنیاز دستگاه متصل شده، جریان دهی متفاوتی دارند.

دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، زمان انتظار برای شارژ شدن باتری داخلی شارژر همراه بیشتر خواهد بود. به‌عنوان آخرین نکته توصیه می‌گردد که قبل از خرید به مشخصات باتری گوشی یا تبلت و همچنین مشخصات , قیمت پاور بانک و سازگاری آن‌ها دقت فرمایید.

ما سعی کرده‌ایم بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید در بازار بخرید را برایتان بر اساس هر برند لیست کنیم. در ابتدای امر این نکته را باید یادآور شویم که لیست قیمت‌های ارائه‌شده بر اساس چندین منبع تهیه گردیده و ممکن است با بازار شهری که شما در آن ساکن هستید کمی اختلاف داشته باشد.

پاور بانک چیست Romoss eUSB Edge 52

Romoss eUSB Edge 52 Power Bank

این پاور بانک ابعاد کوچکی دارد، به همین دلیل به راحتی در داخل کیف و جیب شما جای می‌گیرد. کمپانی روموس برای سهولت و راحتی هر چه بیشتر شما برنامه‌هایی ترتیب دیده که به‌راحتی می‌تواند شما را در جریان وضعیت شارژ باتری قرار خواهد داد. این محصول در بازار با میانگین قیمت 450 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ابعاد: 139 در 81 در 25 میلی‌متر

وزن: 445 گرم

رنگ: سفید

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 2100 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر 2400 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، دارای نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ باتری

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت 14000 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک

فروش پاور بانک Romoss eUSB Edge 52

ph60-zoom

Romoss eUSB Edge 52 شارژر قابل‌حمل لپ‌تاپ می‌باشد که برای شارژ در مواقع ضروری بسیار مفید است.این محصول برای کم کردن مصرف باطری بعد از 60 ثانیه به حالت آماده به کار در می‌آید و در بازار با میانگین قیمت 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ابعاد : 138 در 62 در 32 میلی‌متر

وزن : 262 گرم

رنگ : سفید، مشکی

مشخصات فنی :ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 2100 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر 2400 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیت : باطری لیتیوم یونی با ظرفیت 15600 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک

پاور بانک IB-PWB-BLK-A2

ibattz_brand-1148-898597-1-zoom

این شارژر همراه ساخت شرکت IB بسیار جمع‌وجور طراحی گردیده و توانایی شارژ 8 تبلت به‌صورت کامل را دارد . این محصول در بازار با میانگین قیمت 320 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ابعاد: 203 در 137 در 38 میلی‌متر

وزن: 430 گرم

رنگ: مشکی

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 2100 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر 2400 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان، قابلیت خاموش شدن خودکار به محض پر شدن باتری

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت 20400 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، تبلت، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک

پاور بانک Pqi 12000

pqi-powerBank-power12000-03

این شارژر همراه ساخت شرکت Pqi، بسیار خوش‌ساخت و باکیفیت می‌باشد و در بازار با میانگین قیمت 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ابعاد: 137 در 60 در 24 میلی‌متر

وزن: 300 گرم

رنگ: سفید، مشکی

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 1000 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر 1200 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت 12000 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال

پاور بانک Pqi 15000

pqi-3314-895581-1-zoom

این شارژر همراه ساخت شرکت Pqi با ظرفیت 15000 میلی‌متری ساعت است.Pqi برای ایمنی بیشتر دستگاه‌های شما از تکنولوژی‌هایی در ساخت پاوربانک‌های خود استفاده می‌کند که از نوسانات جریان و ولتاژ برق جلوگیری می‌نماید. این محصول با قیمت میانگین 195 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ابعاد: 23 در 72 در 119 میلی‌متر

وزن: 300 گرم

رنگ: سفید، مشکی، سرمه‌ای

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 1000 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو پورت با جریان خروجی 1 و 2.1 آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان، قابلیت شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان

ظرفیت: باطری لیتیوم یونی با ظرفیت 15000 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت

پاور بانک Apacer B520

پاوربانک B520 اپیسر با اندازه ۱۳۵ در ۷۸ در ۱۹ میلی‌متری خود در همان نگاه اول تعبیر پاوربانک خانواده! را در ذهن ما خواهد ساخت، اما طراحی این پاوربانک و استفاده از بدنه آلومینیومی یکپارچه به‌جز دو قسمت بالا و پائین طراحی جذابی به آن داده و کاملاً آن را خوش دست کرده است تا به لطف استفاده از باطری‌های داخلی لیتیوم‌پلیمری شاهد وزن مناسب ۲۸۰ گرمی در آن باشیم که در قیاس با دستگاه‌های رایج بازار و کارایی آن قابل‌تحمل است. این محصول با قیمت میانگین 180 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ابعاد: ۱۳۵ در ۷۸ در ۱۹ میلی‌متری

وزن: ۲۸۰ گرم

رنگ: نقره‌ای

نوشته شده توسط طاهر در 13:29 | لینک ثابتنظر بدهید

جمعه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۴

خلال کردن بوسیله دست

بهترین خرد کننده میوه فقط با نایسر دایسر

خرید نایسر دایسر اصل را تنها از فروشگاه لوکس شاپینگ بخواهید.آیا می دانید دیگر نیاز نیست برای خرد کردت و تکه تکه کردن و خلال کردن بوسیله دست این کارها را انجام دهید؟ تا به امروز اگر می خواستید مثلا یک سی زمینی برای غذا خلال کنید باید کلی زمان می گذاشتید و یا اگر می خواستید پیازی را برای غذای خود تکه تکه کنید هم زمان زیادی از دست می دادی و هم چشمان شما اذیت می شد اما اگر برای این امور بتوانید اقدام به خرید نایسر دایسر کنید هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید و هم اینکه عمل خرد کردن و خلال کردن را در نهایت کیفیت و به صورت یکدست و هم اندازه انجام خواهید داد.شما در یک چشم بر هم زدن می توانید یک سی زمین را به تکه های هم اندازه و مشاوری تقسیم کنید.براحتی می توانید سبزیجات خود را در کمتر از چند دقیقه کاملا خرد نمایید.بله همه این کار ها به تنهای توسط نایسر دایسر پلاس به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل اجرا می باشد.

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید شما انواع و اقسام میوه جات و سبزیجات و سیفی جات را می توانید با خرید نایسر دایسر براحتی خرد نمایید. مثلا اگر می خواهید در سریع ترین زمان برای مهمان های خود یک سالاد بسیار زیبا و خوشمزه درست کنید کافیست که خیار و گوجه و پیاز را بوسیله این دستگاه در عر ض چند دقیقه به تکه های مساوی و ریز تقسیم نموده و یک سالاد یکدست و زیبا را اماده کنید.نایسر دایسر اصل با وجود تیغه های بسیار تیز و برنده خود که دارای قابلیت انعطاف پذیری هستند می تواند هر چیزی را برای شما در عرض چند ثانیه تکه تکه نماید.یک سیب زمینی که خام است و بسیار سفت می باشد را در زیر تیغه های این دستگاه قرار دهید و کافیست یک اشاره به اهرم ان کنید خواهید دید به راحتی سیب زمینی به تکه های ریز و هم اندازه تقسیم شده است.

شما با خرد کن نایسر دایسر پلاس چند شابلون مختلف همراه آن دریافت خواهید کرد که هر کدام قابلیت های خاصی داشته و برای یک نوع خرد کردن مورد استفاده قرار می گیرد. شما بر اسا نیاز خود می توانید نوع و اندازه تیغه ها را تغییر داده وبرای مصارف مختلف از این وسیله استفاده کنید.این محصول به دلیل پر فروش بودنش متاسفانه توسط برخی افراد سود جو مورد سو استفاده قرار گرفته و با عرضه کالاهای تقلبی و بی کیفیت به جای کالای اصل محصولاتی بی کیفیت را به خریداران عرضه می کنند.ما در فروشگاه لوکس شاپینک این اطمینان را به شما می دهیم که چنانچه از ما اقدام به خرید نایسر دایسر نمایید محصولی کاملا اورجینال و اصلی را برایتان ارسال خواهیم کرد که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم دارای گارانتی می باشد.


خرد کن نایسر دایسر اصل دارای تیغه های فوق العاده برنده و قابل انعطاف ایت و این در حالیست که در محصولات تقلبی اصلا چنین چیزی وجود ندارد و تیغه ها بسیار کند و شکننده می باشند.در نایسر دایسر اصل جنس بدنه از پلاستیک مرغوب و شفاف و مستحکم ساخته شده و در مقابل ضربات احتمالی مقاوم می باشد اما در محصولات تقلبی کاملا عکس این قضیه صادق می باشد و ممکن است با هر بار استفاده از ان بدنه ان دچار شکستگی و ترک شود.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید شما با خرید نایسر دایسر می توانید از چندین حالت ان استفاده کنید.می توانید رنده کنید,خرد کنید, خلال کنید و در کل در حالت های مختلف و اشکال گوناگون می توانید از این دستگاه استفاده نمایید و این در حالی است که محصولات تقلبی دارای این همه امکانات نمی باشند.شما در هر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نموده و فرم سفارش را تکمیل نمایید.همکاران ما در کمتر از چند روز محصول مورد نظر شما را برایتان ارسال خواهند کرد و بعد از دریافت کالا می توانید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

ما محصولی که به شما ارائه می دهیم را همراه با گارانتی معتبر خدمتتان ارسال خواهیم کرد و چنانچه در حین ارسال اتفاقی برای کالا رخ دهد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.این خدمات تنها برای مشتریان فروشگاه لوکس شاپینگ قابل ارائه بوده چرا که انها از سایت ما اقدام به خرید نایسر دایسر اصل نموده اند و قطعا برای محصولات تقلبی و متفرقه هیچ گاه چنین خدماتی را در نظر نمی گیرند.


طرز استفاده از نایسر دایسر فوق العاده راحت و آسان می باشد و خودتان به تنهایی هم می توانید بدون نیاز به کمک کسی از آن استفاده نمایید. تنها کافیست تا میوه مورد نظرتان را در زیر تیغه های دستگاه قرار داده و با یک اشاره اهرم خواهید دید که میوه شما با توجه به نوع شابلونی که انتخاب کرده اید تکه تکه و ریز شده است.باز هم خدمت شما عزیزان علاقه مند به خرید نایسر دایسر عرض می کنمی تنها کیفیت واقعی را می توانید از یک دستگاه اصل و اورجینال انتظار داشته باشید. قیمت دستگاه های متفرقه و تقلبی که با این اسم در حال عرضه در بازار هستند معمولا بین ٢٠ تا ٣٠ هزار تومان می باشند و این امر باعث شده تا بسیاری از خریداران تنها به خاطر اختلاف چند هزار تومانی وسوسه شده و اقدام به خرید کالای ارزان تر نمایند.

نوشته شده توسط طاهر در 13:29 | لینک ثابتنظر بدهید

جمعه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۴

درباره آزمون تافل چه می دانید؟

درباره آزمون تافل چه می دانید؟
لغت TOFEL در واقع کوتاه شده ی عبارت Test Of English as a Foreign Language می باشد.تافل یک آزمون زبان انگلیسی است که با شرکت در این آزمون و کسب نمره ی مناسب می توانید یکی از شرایط ورود به بیش 4000 دانشگاه و کالج انگلیسی زبان در ایالات متحده امریکا و کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورها را کسب کنید.همچنین کسانی که در ایالات متحده و کانادا مشغول کار هستند هر دو سال یک بار در این آزمون شرکت می کنند تا با کسب نمره مناسب بتوانند در شغل خود باقی بمانند.لازم به ذکر است نمره ای که در آزمون تافل کسب می کنید تنها دو سال معتبر است و بعد از این مدت باید مجددا در آزمون تافل شرکت کنید.


آزمون تافل به دو صورت کتبی و کامپیوتری برگزار می شود.تا سال 1998 این آزمون صرفا به صورت کتبی برگزار می شده است.از این سال به بعد تهیه کننده ی آزمون تافل یعنی ETC و برگزار کننده کامپیوتری آزمون تافل Sylvan Learning Systems تافل را به صورت کامپیوتری هم عرضه می کنند.
به آزمون تافل کتبی PBT گفته می شود.در این آزمون مهارت های آموزش زبان در سه بخش مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرند.هرکدام از این بخش ها به صورت مجزا می باشد و وقت تعیین شده خود را دارد.
در آزمون تافل سه مهارت شنیداری , مهارت نگارش و ساختار و درک مطلب مورد سنجش قرار می گیرد.در بخش شنیداری 50 پرسش قرار دارد و وقت اختصاص یافته به آن 35 دقیقه است.
در بخش نگارش و ساختار تعداد 40 پرسش مطرح می شود و شما باید در مدت 25 دقیقه به سوالات پاسخ دهید.
و در نهایت در بخش درک مطلب 50 پرسش قرار دارد و وقت اختصاص یافته 55 دقیقه می باشد.

بخش شنیداری آزمون تافل کتبی
این بخش در واقع در سه part یا سه قسمت مختلف برگزار می شود.در قسمت اول یا همان Part A شما شاهد مکالمه ی دو نفره ی کوتاهی خواهید بود که پس از اتمام این مکالمه به سوالات این قسمت پاسخ می دهید. در قسمت دوم یا همان Part B مکالمه ی پیچیده تر و گسترده تری بین چند نفر برای شما به نمایش در می آید و بعد از آن سوالاتی مطرح می شود اما در قسمت سوم یا Part C معمولا سخنرانی هایی با موضوعات علمی دانشگاهی و مباحث آکادمیک مد نظر قرار میگیرد.

بخش ساختار و نگارش آزمون تافل کتبی
در این قسمت دو نوع و دسته سوال مطرح می شود.البته هردوی این دسته سوالات هدفشان سنجش توانایی و مهارت شما در گرامر و ساختار آموزش زبان انگلیسی می باشد.
در پرسش های دسته ی اول شما باید بتوانید ساختار درست و ترتیب قرار گیری کلمات را تشخیص دهید.معمولا این پرسش ها به صورت یک جمله با یک و یا چند جای خالی هستند که با تشخیص درست باید گزینه ای که جای خالی را پر می کند انتخاب کنید.
در پرسش های دسته دوم سوالاتی مربوط به نگارش مطرح می شود.در این پرسش ها جمله های کاملی به شما ارایه می شود که چهار لغت از آنها مشخص شده و زیرشان خط کشیده اند.کار شما این است که لغت و یا عبارت غلط و نادرست را بیابید.

بخش درک مطلب آموزش زبان انگلیسی کتبی تافل
برای اینکه نتیجه ی خوبی در آزمون تافل کسب کنید باید در زمینه ی درک مطلب و یادگیری معانی لغات انگلیسی به مهارت زیاد برسید.در بخش درک مطلب آزمون تافل این توانایی شما به صورت مجزا هم مورد سنجش قرار می گیرد.در این قسمت معمولا پنج متن فراروی شما قرار می گیرد که در مورد موضوعات علمی و دانشگاهی می باشد.بعد از هر متن 10 سوال قرار دارد.پاسخ تمام این سوالات در متن قرار دارد و شما با خواندن دقیق متون می توانید به سوالات پاسخ دهید.

به آزمون کامپیوتری تافل CBT گفته می شود .این آزمون در چهار قسمت سنجش مهارتهای شنیداری , ساختار , درک مطلب و بخش نوشتاری برگزار می شود.
در قسمت شنیداری این آزمون 30 تا 50 سوال مطرح می شود و مدت 40 تا 60 دقیقه زمان داده می شود.در بخش ساختار تعداد 20 تا 25 سوال با مدت زمان 15 تا 20 دقیقه در اختیار شما قرار می گیرد.در قسمت درک مطلب 44 تا 60 سوال مطرح می شود که 70 تا 90 دقیقه زمان هم در اختیار شما قرار می گیرد.و در بخش نوشتاری باید درباره موضوعی در مدت 30 دقیقه انشا بنویسید.

بخش شنیداری آزمون تافل کامپیوتری
در این قسمت شما از یک گوشی یا هدفون برای شنیدن استفاده می کنید و همزمان تصاویری برای شما به نمایش در می آید.همزمان با هر پرسش گزینه های جواب برای شما نمایش داده شده و شما باید پاسخ صحیح را انتخاب کنید.در آزمون کامپیوتری در صورتی که سوال چند پاسخ صحیح داشته باشد از شما می خواهند چند پاسخ صحیح را انتخاب کنید.
در این بخش با دو دسته سوال رو به رو هستید دسته ی اول شامل مکالمات کوتاه است که از آزمون کتبی انئکی طولانی تر است.و دسته ی دوم شامل مکالمات و نطق و سخنرانیهای گسترده تر است.

بخش ساختارآزمون آموزش زبان انگلیسی تافل کامپیوتری
این بخش تفاوتی با آزمون تافل کتبی ندارد فقط شما به جای مداد و کاغذ از ماوس و کامپیوتر استفاده می کنید!
بخش درک مطلب آزمون کامپیوتری تافل
در این قسمت یک متن نسبتا طولانی پیش روی شما قرار میگیرد.شما باید تمام متن را بخوانید سپس کامپیوتر پرسش ها را در اختیارتان قرار می دهد.این متن بیشتر از اندازه ی صفحه نمایش است و برای اینکه تمام متن را مشاهده کنید از نوار مرور استفاده خواهید کرد.قبل از یک بار مرور پرسش ها در اختیارتان قرار نخواهد گرفت. بعد از آنکه یک بار متن مرور شد باید از گزینه proceed استفاده کنید تا سوالات در یک طرف صفحه و متن در سمت دیگر صفحه برای شما نمایش داده شود.
بخش نگارش آزمون کامپیوتری تافل
این قسمت به صورت مجزا از رتبه ی شما گزارش می شود.این انشا را می توانید به صورت دستی روی یک کاغذ پاسخنامه بنویسید یا می توانید در کامپیوتر تایپ کنید.

نوشته شده توسط طاهر در 13:29 | لینک ثابتنظر بدهید

جمعه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۴

شارژر همراه، پرتابل و مسافرتی

یک پاور بانک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پاور بانک – Power Bank که شارژر همراه هم نامیده می‌شود، در حال حاضر بهترین راهکار برای جلوگیری از تمام شدن شارژ است!

پیچیدگی و کارکردهای زیاد اسمارت فون‌ها و گجت‌ها مسلما باطری بیشتری مصرف کرده و این برای کاربران یقینا لذت بخش نیست که در هنگام کار با تلفن همراه هوشمند و تبلت خود ناگهان با مشکل از دست رفتن و تمام شدن شارژ باطری مواجه شوند.

وقتی در سفر هستید یا به تفریح رفته‌اید و گوشی و تبلت خود را به همراه دارید، در میان جنگل و دره زمانی که می‌خواهید از یک لحظه زیبا عکس بگیرید، ناگهان باطری شما تمام می‌شود! مطمئنا شما ناراحت و گیج و آزرده خاطر خواهید شد. به عنوان یک تاجر اگر در میان فعالیت‌های خود دچار چنین مشکلی شوید تمرکز روی کارتان را از دست خواهید داد و در موقعیت‌های نظیر اینها یک شارژر پرتابل و مسافرتی راهگشای مشکلات شما خواهد بود.

چگونه پاور بانک مناسب بخریم؟

با توجه به اینها، حال می‌توانید نیاز خود به یک شارژر همراه، پرتابل و مسافرتی قابل اطمینان درک کنید!

بسیاری از افراد ممکن است در خرید پاور بانک و شارژر همراه تردید داشته باشند و یا دچار اشتباه بشوند؛ در این مقاله سعی خواهیم کرد نکاتی را جهت انتخاب صحیح و خوب یک پاور بانک همراه ارائه کنیم.

ظرفیت گجت‌ها و پاور بانک چیست

دانستن ظرفیت باطری گجت و ابزارتان (تبلت، گوشی و…) برای شما خیلی مهم است، تا پاور بانکی با ظرفیت کمتر از ظرفیت باطری وسیله‌تان خریداری نکنید. برای مثال، باطری گوشی iPhone 4S با ظرفیت ۱۴۳۲mAh، برای اینکه یک بار گوشی iPhone 4S فول شارژ کنید به یک شارژر همراه با حداقل ظرفیت ۱۴۳۲mAh نیاز دارید. اگر نیاز به دو مرتبه فول شارژ داشته باشید، به یک قیمت پاور بانکبا حداقل ظرفیت ۲۸۶۴mAh احتیاج خواهید داشت. اگر شما به طور مکرر و زیاد به مسافرت می‌روید، بهتر است از پاور بانک‌های با ظرفیت بالا (۵۲۰۰ میلی آمپر و بالاتر) استفاده کنید. در صورت استفاده معمول می‌توانید از شارژرهای همراه پایین تر نظیر ۴۴۰۰ میلی آمپر هم استفاده کنید و برای استفاده روزانه شهری نیز برای وسایل معمول پاور بانک‌های ۲۲۰۰ میلی آمپر هم می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد.


البته مجدد باید یادآور شد حتما با توجه به ظرفیت وسایل دیجیتال خود نسبت به خرید Power Bank اقدام کنید.

ویژگی‌های پاور بانک و شارژر همراه:
برخی از کاربران ممکن است فکر کنند که پاور بانک فقط به این معنی است که باطری را شارژ می‌کند، در حالی که پاور بانک‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که مرتبط با گجت شماست. بنابراین بهتر است پاور بانکی با ویژگی‌های که ذکر می‌کنیم انتخاب کنید.

الف. حفاظت در مقابل اتصال کوتاه

می‌دانیم که آتش اغلب توسط یک اتصال کوتاه ایجاد می‌شود. شارژر همراهی را انتخاب کنید که سیستم حفاظتی در مقابل اتصال کوتاه را داشته باشد.

ب. حفاظت در مقابل شار بیش از حد – Overcharge

ما به پاور بانکی نیاز داریم که جریان الکتریسیته را، زمانی که شارژ باطری کامل شد، قطع کند. برای اینکه شارژ بیش از حد حتما عمر باطری فروش پاور بانک و باطری دستگاه در حال شارژ را کوتاه می‌کند.

پ. حفاظت در مقابل دمای بالا

بهتر است شارژر همراه دارای طیف دمای کارکرد بالایی باشد.

ت. خاموش شدن خودکار – Auto Off

این ویژگی را در واقع می‌توان هم ردیف قابلیت حفاظتی Overcharging دانست که با اتمام شارژ دستگاه جریان قطع شود تا دستگاه آسیب ندیده و دمای داخلی آن افزوده نشود.

توجه به کیفیت ساخت و سلول‌های پاور بانک

مطمئن شوید که باطری‌های پاور بانک اصلی باشند. پاور بانک‌های با کیفیت بالا دارای کانکتورهای خوب و چراغ هشدار دهنده باطری هستند.

قیمت پاور بانک

هیچ وقت به دنبال پاور بانک‌های بی نام و نشان با قیمت‌های پایین نباشید، زیرا در آینده‌ای نزدیک خرید آن‌ها افسوس شما در پی خواهد داشت!
شما با استفاده یک پاور بانک مطمئن گجت و وسایل خود را از مشکلات احتمالی در امان نگه خواهید داشت. همیشه از برندهای مطمئن دارای ضمانت استفاده کنید.

نوشته شده توسط طاهر در 13:26 | لینک ثابتنظر بدهید

جمعه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۴

اشپزی آسان و بدون دردسر را تجربه کنید.

نایسر دایسر چگونه کار می کند ؟
خرید اینترنتی خردکن نایسر دایسر پلاس از فروشگاه اینترنتی بهترین تخفیف. اگر به دبنال وسیله ای برای خرد کردن و برش دادن صیفی جات مانند خیار و گوجه در داخل اشپزخانه خود هستید یا می خواهید به راحتی و در عرض چند دقیقه سیب زمینی های خود را خرد کنید و آن را برای آشپزی آماده کنید خرد کن نایسر دایسر پلاس یک پیشنهاد ویژه برای شما است. با کمک این خرد کن به راحتی هر چیزی را در داخل آشپزخانه خود خرد کنید و لذت یک اشپزی آسان و بدون دردسر را تجربه کنید.

خرد کن نایسر دایسر پلاس nicer dicer plus

شتشوی آسان و بسیار راحت

ساخته شده از پلی کربنیک

خرد کردن و تکه کردن میوه ها و صیفی جات تنها در عرض چند ثانیه

خرد کن نایسر دایسر پلاس

بدون شک خرد کردن انواع میوه و سبزی جات یکی از اصلی ترین و رایج ترین کارهایی است که در داخل آشپزخانه اتفاق می افتد. این خرد کردن همواره با مشکلات بسیار زیادی همراه بوده است و به دلیل نیاز بانوان به این امر گریزی از انجام ان نیز نبوده است. روش هایی که تا کنون برای انجام این کارها ارائه شده اند هیچ کدام نتوانسته اند نیاز اصلی و مشکل اصلی را به راحتی بر طرف کنند. اما خرد کن نایسر دایسر پلاس با ورود خود به بازار رقابت را در این زمینه وارد مرحله جدیدی کرده است. این وسیله به دلیل راحتی استفاده و سرعت بسیار بالا با اقبال بسیار گسترده ای در بین مردم رو به رو شده است و به دلیل عدم تماس مستقیم دست با تیغه ها نیز احتمال آسیب دیدگی را به حداقل می رساند.

فروش خردکن نایسر دایسر اصل به قیمت نمایندگی

خرد کن نایسر دایسر پلاس برای خرد کردن انواع صیفی جات مانند گوجه و سیب زمینی و خیار و انواع میوه ها بدون له کردن به بازار عرضه شده است. این محصول پیاز و گوجه فرنگی و خیار و سیب زمینی را به راحتی و در عرض چند ثانیه خرد کرده و انها را برای استفاده های بعدی آماده نگه میدارد. تیغه های بسیار تیز و با کیفیت نایسر دایسر پلاس با کارایی فوق العاده خود به راحتی و در عرض چند ثانیه عمل خرد کردن را برای شما انجام خواهند داد. بدنه این خرد کن از پلی کربنیک ساخته شده است که مقاوم در برابر ضربه و خراش و لک است و تا مدت ها خیال شما را اسوده می کند. هم چنین این وسیله به راحتی قابل شستشو بوده و حتی به وسیله ماشین های ظرف شویی نیز می توان آن را به راحتی شست و تمیز کرد. قابلیت این دستگاه در خرد کردن بدون له کردن نیز یکی دیگر از ویژگی های اصلی آن به شمار می رود.

این خرد کن بسیار زیبا و البت با استحکام و قدرت بالا دارای 6ماه ضمانت تعویض کالا در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد آن است.

دارای چند سر خصوص برای رنده کردن و خرد کردن در اندازه های مختلف

رنده نایسر دایسر پلاس

فروشگاه اینرنتی بهترین تخفیف عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه ی این محصول خرید نایسر دایسر و پر طرفدار است. شما می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک این محصول را سفارش داده و آن را در درب منزل تحویل بگیرید. هزینه این محصول را نیز می توانید در درب منزل به مامور پست پرداخت کنید. مطمئنا با یک بار خرید از فروشگاه بهترین تخفیف مشتری دائمی آن خواهید بود.

نوشته شده توسط طاهر در 13:26 | لینک ثابتنظر بدهید

جمعه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۴

سیستم های حفاظتی

دوربین های مدار بسته همیشه یکی از مهمترین بخش هایی هستند که برای موارد امنیتی و برای بالا بردن امنیت مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند . در دهه گذشته تنها برخی از ادارت دولتی مانند بانک ها از این سیستم های حفاظتی استفاده می کردند.ولی امروزبه با پیشرفت فن آوری و تکنولوژی و با افزایش امکانات سخت افزاری از یک طرف و با بالارفتن میزان جرم و جنایت از طرفی دیگر باعث شده تا حتی در یک سوپر مارکت معمولی هم شاهد این باشیم که از این سیتسم های دوربین مدار بسته در حال استفاده هستند.در یک تقسیم بندی کلی می توان این نوع دوربین ها را در دو دسته انالوگ و دیجیتال تقسیم بندی کرد .معمولا سیستم هایی که اکثرا در همه مکان های می بینیم از سیستم آنالوگ استفاده می کنند و سیستم های دیجیتال به دلیل گران بودن و مقرون به صرفه نبودن تنها در مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرد..

در زیر مقاله ای برایش ما در این زمینه /اماده کرده ایم که حتما خواندن آن برای شما علاقه مندان به سیستم های امنیتی خالی از لطف نخواهد بود :

سیستم ای اچ دی نسل جدیدی از سیستم های مدار بسته میباشد

با دوربین های ای اچ دی می توان تا 500 متر توسط کابل کواکسیال بدون افت کیفیت تصویر را با کیفیت 720 پی و 960 پی تماشا کرد

این در حالی است که سیستمهای دیجیتال را بیش از 100 متر نمی توان انتقال داد

همچنین هزینه سیستمهای ای اچ دی بسیار پایین تر از سیستمهای دیجیتال یا آی پی است

معمولاً کیفیت تصویر در سیستم ای اچ دی 1 و 1.3 مگاپیکسل میباشد که کیفیت بسیار بالایی میباشد

انتقال تصویر چگونه است

اصولاً انتقال تصویر یعنی دیدن تصویر محلی در مکان دیگر که میتواند جنبه بسیار مثبتی در امنیت محل شما داشته باشد . که این دیدن تصاویر یا انتقال تصویر به طرق مختلف امکان پذیر است از جمله

انتقال تصویر روی شبکه داخلی

انتقال تصویر روی اینترنت

انتقال تصویر روی موبایل

انتقال تصویر روی شبکه داخلی زمانیست که بخواهید تصاویر دوربین ها را روی شبکه داخلی ببینید به عنوان مثال بخواهید تصاویر را در اتاق دیگر یا طبقه دیگر که داخل شبکه میباشد ببینید که در این روش نیازی به اینترنت نیست و باید تصاویر شبکه داخلی شوند

انتقال تصویر روی اینترنت زمانیست که بخواهید تصاویر را روی اینترنت و از مکان دیگری – حتی شهر دیگری – ببینید که در این روش نیاز به اینترنت میباشد و هر چه سرعت اینترنت بالاتر باشد تصاویر ارسال شده پیوسته تر و ری یل تر میباشند به عنوان مثال با سرعت 520 مگا بایتی حدود 10 ثانیه تاخیر وجود دارد

انتقال تصویر روی موبایل زمانیست که بخواهید تصاویر را روی گوشی موبایل ببینید که در این روش نیز نیاز به اینترنت پر سرعت میباشد

انتخاب دوربین مدار بسته مناسب

بطور کلی در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به این نکته توجه داشت که برای محیط داخل بهتر است از دوربین های مدار بسته دام سقفی دید در شباستفاده شود البته اگر محیط داخل دارای سقف بلند باشد مانند کارگاه ها یا سوله ها میتوان از دوربین های مدار بسته بولت دید در شب نیز استفاده کرد بسته به نوع استفاده دوربین مدار بسته انتخاب میشود .برای محیط بیرون باید ازدوربین مدار بسته بولت صنعتی دید در شب استفاده کرد چراکه این گونه دوربین ها دارای بدنه فلزی و ضد آب هستند و مناسب بسته شدن در ارتفاع هستند و همچنین این گونه دوربین ها دارای انواعی هستند که دارای لنز وری فوکال میباشند و میتوانند دید هایی با زاویه های مختلف داشته باشند

تفاوت کارت و دستگاه دی وی آر

کارت دی وی آرسخت افزاریست که داخل کیس کامپیوتر مینشیند و هنگامی که دوربین ها به آن متصل میشوند تصاویر را روی هارد کامپیوتر ذخیره میکند و برخی نیز قابلیت هایی از قبیل ذخیره صدا و شبکه شدن با مودم برای انتقال تصویر روی اینترنت را دارند در مقابل دستگاه دی وی آر نیازی به کامپیوتر نداشته و داخل آن هارد نصب شده و اویر دوربین های متصل را روی هارد خود ذخیره میکند و دارای قابلیت ذخیره صدا و انتقال تصاویر رو ی اینترنت و موبایل را داراست . در استفاده از کارت های دی وی آر باید این را گفت که اگر برق قطع و وصل شود کامپیوتر مربوطه دیگر روشن نمیشود و عملاْ دیگر ذخیره تصاویر انجام نمیشود تا زمانیکه یک نفر آنرا روشن کند و عمل ضبط تصاویر را فعال کند ولی در دستگاه دی وی آر اینگونه است که با قطع و وصل برق دستگاه اتوماتیک روشن میشود و به طور خودکار روی ضبط کردن تصاویر میرود و مورد دیگر که باید در اختلاف کارت و دستگاه دی وی آر باید متذکر شد اینست که کارت دی وی آر با ویروسی شدن کامپیوتر مربوطه از کار افتاده و اطلاعات روی هارد آن نیز ممکن است از بین برود ولی در دستگاه دی وی آر این گونه نیست و بری از ویروسی شدن است که متاسفانه برخی از همکاران در هنگام فروش دستگاه دی وی

تومان