2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
شركت دكوراسيون داخلي

شركت دكوراسيون داخلي

شركت دكوراسيون داخلي

متد ديزاين با خدماتي متفاوت در خدمت شما

اين روزها بر عكس سابق استفاده از انواع درب و پنجره پي وي سي بيشتر شده و شاهد ان هستيم كه هر روز بر متقاضيان استفاده از اين نوع در ب و پنجره نيز بيشتر از قبل مي شود.شركت دكوراسيون داخلي­دكور ايراني نيز با چند دليل مهم شما را به استفاده از اين نوع درب و پنجره دعوت مي كند :

حتما مي دانيد كه كه مصرف انرژي در عصر حاضر يكي از مهم ترين چالش هاي بشري به شمار مي رود و همه روزه شاهد هستيم كه پيام هاي مختلف در جهت انواع روش هاي صرفه جويي انرژي به ما داده مي شود.در همني راستا مي توان استفاده از درب و پنجره پي وي سي را يكي از بهترين و مطمئن ترين روش هاي ذخيره انرژي دانست.و به همين خاطر است كه اينقدر نسبت به استفاده از اين مدل درب و پنجره در ساخت و سازهاي جديد تاكيد شده است.از ديگر مزيت هاي استفاده از اين محصول اين است كه مي تواند به عنوان مانعي غير قابل نفوذ در برابر آلودگي محيطي براي ما باشد.شايد بپرسيد چرا ؟ مدل پي وي سي به خاطر ساختار دقيقي كه در ساخت خود دارد بعد از اينكه به صورت كامل نصب شدو توسط متخصصين آن رگلاژ شد ديگر به اين راحتي ها اجازه عبور آلودگي ها را به درون فضاي ساختمان را نمي دهد.

شركت دكوراسيون داخلي­متد با دارا بودن كادري مجرب و حرفه اي اماده ارائه خدمات دكوراسيون و طراحي به شما عزيزان مي باشد. موضوع كاري شما هر چه باشد ما مي توانيم با خلق ايده هايي نو آنرا به منحصر به فرد ترين و بهترين شكل ممكن برايتان طراحي و پياده سازي نماييم.هدف از ايجاد دكوراسيون در واقع زيباتر شدن محيط است.مي توان به تعريف كلي كه از دكوراسيون كرده اند نگاهي كرد : هماهنگ سازي از قبل طراحي شده براي نشان دادن و به جلوه در آوردن رنگ ها و ساير لوازم درون محيط.

يك­شركت دكوراسيون داخلي­كه در اين زمينه ميخواهد­فعاليت نمايد بايد بتواند براي محيط هاي مختلف با موضوعات گوناگون با توجه به نوع طراحي و­معماري داخلي­هر محيط يك هماهنگي و هم گوني خاصي را ميان لوازم و رنگ ها و ديوارهاي آنجا­ايجاد نمايد.در واقع مي توان دكوراسيون را هنري دانست مانند ساير هنر ها كه در طول زمان دچار تغيراتي شده است و داراي سبك و سياق و اصول مربوط به خود نيز مي باشد.هنر شركت ما نيز اين است كه برايتان فضايي را خلق خواهيم كرد كه هم زيبا و هم در عين حال با توجه به موضوع كاري شما كاربردي و ماسب باشد.شايد بتوان در تعريف ديگر­دكوراسيون داخلي­را يك راه ارتباطي ميان دو واژه معماري داخلي و طراحي داخلي عنوان نمود.

اگر به دنبال­شركت دكوراسيون داخلي تهران­مي باشيد مي توانيد به ادرس ما واقع در­خيابان بهشتي (عباس آباد)، خيابان سرافراز، كوچه حق پرست، پلاك 8، طبقه 3 مراجعه نموده و از آخرين نمونه كارهاي ما نيز بازديد به عمل آوريد.

يكي از دلايلي كه اين روزها توجه بسيار زيادي به مبحث­دكوراسيون منزل­و طراحي آن مي شود شايد عامل زيبايي و شيك شدن محيط است. فارغ از اينكه وجود يك­دكوراسيون لوكس­مي تواند چقدر در ذهنيت افراد تاثير گذار بوده و ميزان راندمان افراد را تا چه حدي مي تواند بالا ببرد اين روزها هم درگير فاز ديگر اين قضيه هستند و آن هم مبحث زيبا شدن محيط است.خوشبختانه با افتخار اعلام مي داريم تا اكنون شركت ما با انجام ده ها نمونه كار موفق در زمينه هاي گوناگون توانسته رضايت خاطر مشتريان خود را به دست اورد و شما نيز جهت استعلام كيفيت كارهاي ما مي توانيد بر سر پروژه هاي قبلي رفته و خودتان از نديك ميزان كيفيت ارائه شده توسط ما را با ديگر شركت هاي همكار مقايسه نماييد.

تمام تلاش خود را به كار بسته ايم تا با تشكيل يك كادر تخصصي در تمام زمينه هاي مختلف مبحث دكوراسيون و طراحي داخلي بتوانيم بهترين كيفيت ها را به مشتريان خود ارائه دهيم.سعي كرده ايم تا با تسلط به علومي همچون رنگ شناسي و نور پردازي و همچنين با تسلط به علم معماري داخلي بتوانيم ميزان اجزا ي ­يك محيط ارتباطي همگون و زيبا بر قرار نماييم.

اين الودگي ها حتي مي تواند الودگي صوتي نيز باشد كه به عنوان يك مانع صوتي خوب عمل مي كند و طبق تحقيقات علمي هر درب و پنجره پي وي سي مي تواند تا 45 دسيبل از سطح صوت را كاهش داده و مانع عبور آن شود.حال ديگر خود حساب كنيد كه گرد و غبار را به راحتي و تا سطح بسيار بالايي اجازه عبور نخواهد داد.

شركت دكوراسيون داخلي دكور ايراني به شما عززان توصيه مي كند اگر قصد استفاده از اين محصولات را داريد ابتدا با كارشناسان مربوطه مشورت كرده و سپس از ميان برندهاي موجود نسبت به خريد يكي از انها براي مكان مورد نظرتان اقدام نماييد.
درب و پنجره پي وي سي نسبت به مدل هاي معمولي بسيار مقاوم تر و مسحكم تر مي باشد و در مقابل انواع ضربه ها داراي پايداري بالايي است.در مقابل با توجه به اين همه استحكام جالب است بدانيد كه مدل پي ويسي بسيار سبك بوده و بسيار مناسب براي ساختمان سازي است.
يكي ديگر از خصوصيات اين درب و پنجره ها ماندگاري بالاي انها در مقابل تغييرات محيطي از جمله نور آفتابي و هوا مي باشد و در طي ساليان دراز نيز هيچ اتفاقي براي آنها نخواهد افتاد.همچنين با توجه به موادي كه براي ساخت اين محصولات به كار رفته داراي قدرت پاك شوندگي بسيار بالايي هستند و براحتي مي توانيد آنها را تميز كنيد.
اگر به فكر صرفه جويي در منابع مالي خود هستيد باز هم­شركت دكوراسيون داخلي­دكور ايراني شما را به استفاده از اين محصولات دعوت مي كند.شايد باورتان نشود اما اين درب و پنجره ها با توجه به اين همه مزيت كه دارند داراي قيمتي بسيار مناسب و مقرون به صرفه هستند و از نظر اقتصادي نيز كاملا به صرفه هستند.

+ نوشته شده توسط مهران در سه شنبه دهم آذر ۱۳۹۴ و ساعت 10:1 | نظر بدهيد

طراحي اتاق كار

شما به صورت مدرن و متفاوت

اگر به فكر تغييراتي در­دكوراسيون اتاق كار­خود هستيد و دوست داريد تا فضايي پر انرژي تر و زيباتر را پديد آوريد پيشنهاد مي كنيم اين مقاله را تا اخر مطالعه نماييد.­طراحي اتاق كار­از اين جهت بسيار مهم است كه شما در طي روز ممكن است ساعات طولاني در اين مكان قرار داشته باشيد .پس مهم است كه مكاني كه در ان هستيد داراي محيطي شاداب و سرزنده و پر انرژي باشد تا اينكه محيطي كسل آور و خسته كننده و داراي انرژي هاي منفي باشد.قطعا وجود محيطي جذاب هم براي شما و هم براي مراجعه كنندگان مي تواند اقرات خوبي را به دنبال داشته باشد و حتي باعث افزايش راندمان كاري شما نيز خواهد شد.در زير توصيه هايي را در جهت هر چه بهتر شدن فضاي كاري شما داريم :

استفاده از رنگ هاي مناسب:

بيب شك نمي توان تاثير رنگ در زندگي انسان ها را بي اثر و كم دانست.رنگ ها مي توانند دقيقا اثرات رواني مثبت و يا منفي در زندگي افراد به دنبال داشته باشند.شما بايد در­طراحي اتاق كار­حتما از رنگ هايي استفاده كنيد كه حس سر زندگي و شادابي و انرژي ­را به شما تزريق نمايند.قطعا براي اين موضوع نياز است كه به علم رنگ شناسي ­و اثرات هر كدام نيز آشنا باشيد.بايد سعي كنيد از رنگ هايي استفاده كنيد كه زمينه كاري شما را منعكس مي كنند.منظورمان از اين جمله اين است كه سعي كنيد با ظرافتي دقيق رنگ هايي كه متناسب با كار و فعاليت شما هستند را انتخاب نماييد.رنگ ها تاثيرات زيايد در زيبا نشان دادن­دكوراسيون داخلي­هر محيطي دارند و نمي توان به همين سادگي از كنار آن گذشت.

ديوار هايتان را زيبا و جذاب نماييد :

ديوار ها بخش هايي از هر محيط هستند كه با توجه به حجم و فضايي كه براي ديده شدن دارند مي توانند عوامل مهمي در ايجاد محيطي شاداب و يا ابلعكس محيطي كسل كننده داشته باشند.معمولا يك ديوار ساده ديواري كسل كنده است و گزينه مناسبي نه براي ­اتاق كار بلكه براي هيچدكوراسيون تجاري­نمي باشد.شما خيلي راحت و تنها با چند تصوير و قاب مي توانيد انرا از فرم كسل بودن در آورده و باعث نشاط خود و ديگر افراد در محيط كار شويد.استفاده از رنگ هاي مناسب براي ديوار ها و يا تصاوير و قاب هاي مرتبط با كار مي تواند از جمله كارهايي باشد كه براي يك ديورا مي توان انجام داد.

دكوراسيون داخلي محيط شما مي تواند نقش بسزايي در ميزان كيفيت كارهاي انجام شده در ان محيط داشته باشد . مثلا اگر دكوراسيون براي محيطي اداري باشد و طبق اصول و استاندارد و با رنگ بندي مناسب و نور پردازي صحيح انجام شده باشد قطعا در روحيه افراد تاثير مثبتي داشته و مي توان انتظار داشت كه راندمان كاري رد آن محيط بالاتر خواهد رفت. مبحث دكوراسيون داخلي در جوامع پيشرفته به صورت علمي و اكادميك تخصصي مي باشد و براي اين موضوع اهميت خاصي را رد نظر مي گيرند.

از مواردي كه ميتواند در كيفيبت دكوراسيون شما تاثير گذار باشد مي توان به نحوه چيدمان وسايل اشاره كرد .اگر نوع چيدمان بر اساس علم فنگ شويي باشد در واقع با همين تكنيك ساده باعث خواهيم شد تا محيط ما پر از انرژي مثبت شود.بعد زا اينكه نحوه چيدمان صحيح را با توجه به نوع مكاني كه قرار است در انجا دكوراسيون امجام شود را تايين كرديم نوبت به نرو پردازي محيط ميرسد . ميزان نور و رنگ نور به كار رفته و اصلا اينكه محيط داراي نور طبيعي باشد يا خير همگي جز مهمترين عوامل در تاثير گذاري يك دكوراسيون داخلي است.

اگر مي توانيد براي محيط كار خود فضاي سبز ايجاد كنيد:

هميشه فضاي سبز كه شامل ­گل و گياه بوده در هر حالتي براي همه افراد زيبا و توليد كننده انرژي و شادابي بوده است.شما اگر امكان ايجاد فضاي سبز در محيط كاري خود را داريد حتما اقدام به اين كار نماييد. برخي تصور مي كنند كه فضاي سبز و گلخانه تنها مختص­دكوراسيون منزل­است و از ان در جهت­طراحي دكوراسيون خانه­فقط مي شود استفاده كرد. بايد بگوييم كه به هيچ عنوان اينگونه نيست و شما هيچ محدوديتي نخواهيد داشت و در هر محيطي مي توانيد براي زيبا شدن ان از گل و گياه و فضاي سبز استفاده نماييد.

اگر­معماري داخلي­محيط شما به گونه اي بود كه نمي توانيد در آن گلخانه داشته باشيد حتما از چند گلدان و گل كوچك در كنار ميز خود و همكارانتان براي ايجاد محيطي هر چند كوچك اما سبز ­استفاده كنيد.جدا از زيبا تر شدن محيط باور داشته باشيد كه گياهان توليد كننده انرژي هاي مثبت هستند و مي توانند روحي تازه به محيط كاري شما بخشند.

طراحي اتاق كار­با مبله كردن آن:

معمولا بيشترين نمايي كه مي توان به يك دفتر كاري داد با نوع مبلمان و ميز و صندلي هايي است كه براي ان به كار مي بريم.دكوراسيون دفتر كار­شما با داشتن مبلماني شيك قطعا بسيار بيشتر از قبل به چشم مي آيد و از نظر مراجعه كنندگان وجود يك­دكوراسيون لوكس­براي دفتر كاري نشانه اعتبار تجاري انها مي باشد.ديزاين توسط مبلمان معمولا يكي از اصولي است كه براي همه نوع­دكوراسيون اداري­به كار گرفته مي شود و هميشه تاكيد زيادي بروي آن بوده است.

همگوني رنگ وسايل با ديوارها و … :

سعي كنيد محيط كاري شما داراي يك نظم در رنگ بندي وسايل ولوازم باشد. رنگي كه براي كف پوش ها و سقف و ديوارها در نظر گرفته ايد بايد داراي ارتباطي منطق با نوع مبلمان و وسايل محيط كاري شما داشته باشد. معمولا براي­دكوراسيون شركت­اين مورد دقيقا رعايت مي شود چرا كه در ذهن مشتري و مراجعه كننده زمانيكه محيط شما داراي بي نظيمي در رنگ ها باشد باعث ايجاد ترديد و صلب اطمينان از شما خواهد شد.شما مي توانيد تنها با رعايت همين چند نكته كه خدمتتان اعلام كرديم براي خود محيطي بسيسار جذاب و پر انرژي و در عين لوكس و شيك را پديد اوريد. حتما نياز نيست تا هزينه هاي بسيار سنگيني در جهت اجاره يك دفتر شيك كنيد. با كنار هم قرار دادن مواريد كه عرض كرديم خودتان مي توانيد محيطي شيك و بي نظير را خلق نماييد.

بعد از نور پردازي عامل بعدي كه بسيار مهم است رنگ به كار رفته در محيط است.بايد با توجه به فعاليتي كه قرار است در آن محيط انجام شود از رنگي مناسب استفاده نماييم.قطعا براي­طراحي اتاق كار­بايداز رنگ هاي اارمش بخش و براي دكوراسيون يك محيط تجاري از رنگ هيا سر زنده و انرژي بخش مي بايست استفاده شود.پس در واقع يك دكوراتور حرفه اي بايد هم به علم رنگ ها و هم به علم فنگ شويي و هم به علم نورذ پردازي به نوعي تسلط داشته باشد تا بتواند دست به خلق اثري جاودان بزند.

مجموعه فني و تخصصي آرك مايان نيز با توجه به اين موضوع سعي كرده تا در گروه خود براي هر مبحث از بهترين و ماهر ترين افراد استفاده نمايد و در واقع زمانيكه پروژه دكوراسيون داخلي ارگان و يا شخصي را به عهده مي گيريم همه جوانب موضوع را رد ان به بهرتين شكل ممكن با ساتفاده از افراد متخصص ان رشته در نظر خواهيم گرفت.يكي ديگر از فاكتورهاي مهم در ميزان موفقيت يك دكوراسيون مي تواند نوع متريالي باشد كه قرار است در ان پروژه مورد استفاده قرار گيرد . و اين به ميزان بودجه شما باز مي گرد و اينكه چقدر مي توايند براي اين كار هزينه نماييد. البته اين را هم متذكر شويم اگر بهترين متريال دنيا هم استفاده كنيم اما در نحوه چيدمان و به كار گيري صحيح ان دچار مشكل شويم به طور قطع موفقيت چشم گيري رد ان پروزه نصيب ما نخواهد شد.

شما نيز اگر به دنبال رحي خاص براي دكوراسيون داخلي محيط خود هستي و به دنبال بهترين ها مي باشيد پيشنهاد مي كنيم حد اقل يك بار به صورت حضوري به دفتر ما تشريف بياوريد و جدا از اينكه از تمامي نمونه كارهاي ما ديدن خواهيد كرد با پيشنهاد هاي ويزه خيره كننده اي كمه برايتان داريم قطعا مي تواينم شما را در اينكه پروزه تان را به شركت ما واگذار نماييد قانع كنيم.ما هميشه سعي كرده ايم تا در كنار بالابردن كيفيت در طراحي و دكوراسيون قيمت هاي مناسبي هم به مشتريان ارائه دهيم.

مبحص­طراحي اتاق كار­شايد از اين جهت بسيار مورد توجه است كه در واقع مهمترين عامل تايين كننده كلاس محيط مورد نظر است . هر چقدر كه معماري به كرا رفته درست و صحيح باشد و هر چقدر كه متريال هاي استفاده شده در جه يك باشند اما اگر چيدمان و نور پردازي و رنگ اميزي محيط مناسب نباشد در واقع شكستي بزرگ در ان دكوراسيون محسوب مي شود.ما با توجه به رعايت تمامي جوانب سعي خواهيم كر اگر پروژه اي را عهده دار شيدم در ابتداي امر از خواسته هاي مالك دقيقا اطلاع بيابيم و سعي كنيم با انچه كه شما در ذهن داريد خود را منطبق كرده و هم اكنون با يك تصوير سازي صحيح ميوتوان اميدوار بود كه در نهايت طرحي كه براي دكوراسيون داخلي شما ارائه مي دهمي مورد رضايت اطر شما خواهد بود.

+ نوشته شده توسط مهران در سه شنبه دهم آذر ۱۳۹۴ و ساعت 10:1 | نظر بدهيد

دكوراسيون تجاري

و نكات مهم آن

يكي از مهم ترين شاخه هاي طراحي و­دكوراسيون داخلي­مربوط مي شود به موارد تجاري و از آن به عنوان­دكوراسيون تجاري­ياد مي شود.اهميت اين موضوع به اين خاطر است كه به ميزان قابل توجهي دكور يك واحد تجاري مي تواند نقش تايين كننده اي در ميزان فروش و موفقيت ان كسب و كار داشته باشد.صاحبان كسب و كار نيز با توجه به اين موضوع توقع دارند كه­شركت دكوراسيون داخلي­كه قرار است پروژه آنها را انجام دهد بهترين و با كيفيت ترين كار ممكن را تحويل دهد.

اينجا است كه عيار واقعي شركت ها و ارائه دهنده خدمات دكوراسيون مشخص مي شود.چرا كه بايد براي ايجاد طرحي كه هم بتواند از نظر بصري زيباي هاي خاص خود را داشته باشد و هم مرتبط با موضوع بوده و دقيقا بتواند تاثيرات مثبتي بروي كسب و كار ­مورد نظر بگذارد مي بايست تمام نكات ريز و درشت مربوط به ­اصول طراحي را در طرح پياده سازي نمايند.تفاوت هاي اين كار با كارهايي كه به عنوان­دكوراسيون منزل­انجام مي شود و يا كارهايي كه براي مثلا دكوراسيون آشپزخانه صورت مي پذيرد در اين است كه در دو مورد فوق همينكه از نظر زيبايي بتواند صاحب منزل را راضي كند به نظر كافي بوده اما در مورد فوق يعني مبحث تجاري كمي اوضاع فرق مي كند و علاوه بر جنبه هاي بصري كار حتما بايد بتواند در كسب و كار مورد نظر نيز تاثيرات مثبتي بر جاي بگذارد و عملا بر ميزان فروش كالا و خدمات ان كار تاثير مثبت داشته باشد.

دكوراسيون تجاري

شايد يكي از نكاتي كه در هر نوع طراحي و دكوراسيون بسيار تاثير گذار است اين باشد كه معماري داخلي به كار رفته براي ان بنا و فضا تا چه حد بر اساس اصول روز و حرفه اي صورت پذيرفته است و در واقع فضايي كه در اختيار ما قرار مي دهند تا چه حد داراي استانداردهاي لازم براي پياده سازي اصول­دكوراسيون داخلي­است.

معمولا طرح هايي براي­دكوراسيون تجاري­موفق تر هستند كه به صورت مدرن و به روز طراحي شده باشند و داراي چهره اي خلاقانه و منحصر به فرد باشند.براي داشتن يك­دكوراسيون لوكس­در زمينه تجاري بايد از تمامي جنبه هاي زيبا شناسي كمك گرفت تا در نهايت بتوان به طرحي خاص دست يافت.با هم به بررسي عوامي كه مي تواند طرح تجاري شما را موفق نمايد مي پردازيم :

رنگ اولين قدم براي موفقيت شما:

رنگي كه قرار است براي دكوراسيون مورد نظر به كار ببريد مي تواند اولين و مهمترين قدم براي جذب اين طرح توسط مشتريان باشد. بايد دقت نماييد­كه رنگ به كار برده بتواند حسي سرشار از انرژي و اطمينان را به بيننده اش القا نمايد.حتما بايد ارتباطي مستقيم با كاري كه قرار است در آن مركز صورت پذيرد با رنگي كه براي دكور انتخاب كرده ايد باشد.اگر اين قدم را به درستي بر نداريد نمي توان زياد به موفيت اين پروزه اطمينان داشت.

كف پوش ها و ديوار ها دومين عامل در ديده شدن هر دكوراسيوني هستند :

چيزي كه مشخص است در يك محيط بهترين بخشي كه مي تواند بسيار ديده شود ديوار ها هستند كه در تمامي قسمت ها وجود دارند و چه بخواهيم و چه نخواهيم در ديد ما قرار دارند. همچنين كف پوش كه در زير پاي ما قرار دارد نيز مكاني است كه حتما ديده مي شود.پس اين دو بخش مهم مي تواند با طرحي متفكرانه و رنگي جسورانه گره از كار شما باز كند و دكوراسيون تجاري شما را به يكي از منحصر به فرد ترين و خاص ترين طرح ها تبديل نمايد. البته همانطور كه از اين دو بخش مي توان به عنوان سكوي اوج گرفتن شما نگاه كرد از ديدي ديگر مي توان از ان به عنوان يك پرتگاه نيز ياد كرد كه با انتخاب هاي اشتباه يك طراح دقيقا طرح در نظر گرفته شده ­را دچار سقوط و شكست خواهد كرد.مبحث ديوار و كف پوش ­براي همه جا حائز اهميت است. مثلا براي­دكوراسيون اداري­و يا براي­دكوراسيون اتاق خواب­و حتي براي­طراحي دكوراسيون خانه­نيز نقش تايين كننده اي خواهد داشت.

دكوراسيون تجاري

دكوراسيون تجاري­و تلفيق ان با طبيعت:

طبيعت هميشه براي همه زيبا و پر از انرژي هاي مثبت بوده است.شما مي توانيد از اين موهبت الهي براي پيروزي طرح خود استفاده نماييد . با ايجاد فضايي سبز در مكان تجاري خود مي توانيد منظره اي بصري زيباي را خلق كرده كه باعث ايجاد انرژي مثبت در ساير كاركنان ­در ان محيط شود. همچنين باعث زيبايي دو چندان طرح شما خواهد شد. از اين مساله براحتي نگذريد و حتما براي ان طرح و نقشه اي حرفه اي داشته باشيد.

مجموعه طراحي و دكوراسيون متد با دارا بودن كادري ­مجرب و به واسطه سال ها تجربه حرفه اي در بازار و ده ها نمونه كار موفق آماده ارائه هر گونه طرح مدرن و شيك براي مكان هاي تجاري شما است. مي توانيد جهت دريافت اطلاعات بيشتر همين الان با شماره تلفن هها ما تماس گرفته و يا به صورت حضوري به دفتر ما مراجعه نماييد.ما براي شما طرح هاي منحصر به فرد و يونيك را خواهيم داشت.

يكي از مهم ترين مباحثي كه اين روزها به شدت علاقه كمندان زيايد پيدا كرده است مبحث طراحي و دكوراسيون است. اين مقوله هر روز به اهميت آن افزوده مي گردد و صاحبان مشاغل دريافته اند كه اگر مي خواهند در كسب و كار خود موفق باشند چاره اي ندارند جز اينكه به اصول­دكوراسيون تجاري­كاملا توجه نمايند. ديگر مانند گذشته نيست كه هر كسي هر جوري كه خواست مغازه خود را بنا كند. در عصر حاضر اگر مي خواهيد از رقباي خود پيشي بگيريد و ميزان فروش خود را افزايش دهيد راهي جز تغيير دكوراسيون نداريد.بايد به سمتي برويد كه شمتري و بيننده مي خواهد و اين رمز موفقيت شما مي تواند تلقي شود.

دكوراسيون تجاري متناسب با كاري كه قرار است در مغازه صورت پذيرد مي تواند دستخوش تغييرات زيادي باشد. ابتدا بايد ديد كه شما قرار است در محيطي تجاري كه در اختيار داريد چه كسب و كاري راه اندازي نماييد و دوم اينكه بايد ديد مشتريان شما چه كساني هستند و از چه سطح رفاهي در جامعه برخوردار مي باشند. آيا طيف خاصي به دنبال خدمات و محصولات شما هستند و يا به صورت عمومي كالاي شما مورد استفاده قرار مي گيرد.همه اين موارد و حتي موقعيت جغارافياي يمغازه شما مي تواند در تايين نهايي طرح دكوراسيون تجاري براي شما تاثير گذار باشند.

اولين و مهمترين قدمي كه مي توان در جهت جذب مشتري انجام داد همنين مبحث طراحي و دكوراسيون است. حال مي تواند اين دكور براي ويترين مغازه شما باشد و يا براي محيط داخل مغازه .در هر دو صورت بايد به بهترين نحو ممكن تمام مراحل انجام شود تا نتيجه لازم كسب گردد. از نور پردازي حرفه اي گرفته تا رنگ بندي كه قرار است براي دكوراسيون تجاري شما به كار رود همه و همه مي توانند در تايين شرايط شما دخيل و تاثير گذار باشند.

در اين زمينه اگر نياز به مشاوره داريد مي توانيد همني الان با شركت ما تماس گرفته و در مورد هر انچه كه مي خواهيد سوالات و نيازهاي خود را مطرح نماييد. ما در قدم اول سعي خواهيم كرد تا از محل شما به صورت حضوري بازديد نماييم و بعد از كارشناسي به عمل امده به شما بهترين و زيباترين و مدرن ترين طرح موجود را پيشنهاد خواهيم داد.در اين مرود سعي خواهيم كرد تا از سلايق و خواست ه هاي شما نيز آگاه شده و در قالب پروزه آنها را نيز اجرايي نماييم.

در دكوراسيون تجاري كه ما برايتان كار خواهيم كرد از انواع متريال هاي مختلف در جهت شيك شدن و منحصر به فردن شدن كار به كار خواهيم برد تا طرحي خاص و فوق العاده را بتوانيم به شما ارائه دهيم.اين را در نظر داشته باشيد كه با ايجاد طرحي خوب براي دكور داخلي و همچنين ويترين مغازه شما مي توانيد به راحتي به جذب مشتريان بپردازيد. بايد قبلو كرد كه رابط ميان محيط داخل فروشگاهبا مشتريان ويترين است و مي توان قدم اول­دكوراسيون تجاري­را معطوف ويترين و طرح هايي كه قرار است در ان پياده سازي شود نمود و بعد از نهايي شدن طرح اين بخش با الگو گرفتن از كليات طرح محيط و فضاي داخلي فروشگاه را نيز با استفاده از اصول مختلف رنگ شناسي و فنگ شويي چيدمان نمود تا در نهايت بتوان همگوني مناسبي ميان ويترين و محيط درون فروشگاه ايجاد كرد.

قدم اول جذب مشتري داشتن ويتريني خاص و تك است و اگر در اين زمينه موفق عمل نماييد مي توان اميد داشت كه دست به فروش بالاتري خواهيد زد.پس در اين مرود هيچگاه كم كاري نكنيد و سعي كنيد از بهترين و با كيفيت ترين متريال هاي ممكن استفاده نماييد و دست طراح و دكوراتور را باز بگذاريد تا بتواند بهترين هاي خود را برايتان اجرا نمايد.

+ نوشته شده توسط مهران در سه شنبه دهم آذر ۱۳۹۴ و ساعت 10:0 | نظر بدهيد

طراحي دكوراسيون خانه

مدرن و منحصر به فرد

خانه مكاني براي اجتماع تمام افراد خانواده است و معمولا افراد حداقل يك سوم از شبانه روز را حتما در منزل خود سپري مي كنند.به همين دليل بسيار مهم است كه­طراحي دكوراسيون خانه­به گونه اي باشد كه بتواند تمام نيازهاي افراد يك خانواده را برطرف نمايد.يك خانه را مي توان به چند بخش تقسيم كرد و براي هر بخش نيز به فراخور كاربردي كه دارد مي بايست طراحي و دكوراسيوني خاص را در نظر گرفت.مي توان اين بخش ها را به شرح زير تقسيم بندي نمود :

بخش هال­يا همان سالن نشيمن

بخش آشپزخانه

بخش اتاق خواب

بخش سرويس هاي بهداشتي و حمام

طبعا براي هر قسمت بايد از طرحي خاص و رنگي خاص استفاده شود.مثلا براي­دكوراسيون آشپزخانه­بايد رنگ كابينت ها با كف پوش و ديگر لوازم­­هم خواني داشته باشند و فاصله ميان سه منطقه مهم يعني يخچال و اجاق گاز و سينك ظرفشويي به صورت متناسب طراحي شده باشد.وجود بخشي ­كه بتوان لوازم و مواد خوراكي را در آن انبار نمود بايد در هر آشپزخانه تعبيه گردد و… نكاتي كه مورد نياز دكوراسيون يك آشپزخانه است بايد در آن در نظر گرفته شود.

­

براي­دكوراسيون اتاق خواب­نيز بايد نكاتي كه مورد نياز يك اتاق خواب است در آن لحاظ شود.اتاقي با رنگ هاي ملايم و دكوري كه باعث ايجاد آرامش ­شود چرا كه قرار است در اين مكان فرد به استراحت بپردازد.و اما براي­طراحي دكوراسيون خانه­در بخش نشيمن طبعا مي بايست از رنگ هاي شاد و سر زنده استفاده كرد .اين مكان محلي براي اجتماع افراد خانواده استو احتمالا مي خواهند در كمال آرامش و با روحيه خوب و شداب ساعاتي را در كنار هم بگذرانند.

براي هر بخش از منزل بنا به كارايي ان مي توان طرح و دكوري خاص را در نظر گرفت.مي توان از طرح هاي سنتي استفاده كرد كه امروزه زياد مورد استقبال عموم نيستند و يا به جاي آن از طرح هاي روز دنيا به صورت مدرن براي منزل به كار برد.چيزي كه در همه بخش ها بايد رعايت شود اين است كه حتما چند فاكتور مهم در هنگام شروع به كار هر پروژه طراحي بايد در نظر گرفته شود.حال اين پروزه مي خواهد­دكوراسيون مغازه­باشد و يا يك­دكوراسيون دفتر كار­و…بايد عوامل مهم و تايين كننده نور و رنگ در همه انها به خوبي و با توجه به نوع فعاليتي كه قرار است در انجا انجام شود پياده سازي شود.

مثلا در اتاق خواب شما به نورهاي ملايم نياز داريد و براي اين منظور مي توايند حتي از آبازور ها استفاده نماييد. اما در نشيمن شما نور هاي روشن و سرزنده نياز داريد .براي­دكوراسيون اداري­بايد از مبلماني رسمي استفاده نماييد و اين در حاليست كه براي­دكوراسيون منزل­لزومي به اين كار نيست.در مورد رنگ ها نيز به همين صورت است. براي منزل مي توانيد از هر رنگي كه خودتان خواستيد و پسند كرديد استفاده نماييد اما قطعا براي يك­دكوراسيون تجاري­نمي توانيد صرفا تنها به جنبه هاي بصري كار نگاه كنيد و بايد ارتباطي هم ميان رنگ و نوع كاري كه قرار است صورت پذيرد نيز بيابيد.

مجموعه طراحي و­دكوراسيون داخلي­متد با وجود كادري مجرب و حرفه اي اماده ارائه هر گونه خدمات در اين زمينه به شما عزيزان است.مي توانيد ابتدا از نمونه كارهاي ما ديدن نماييدو در صورت پسند كردن پروژه خود را به ما واگذار نماييد.ما هميشه تمام تلاش خود را به كار بسته ايم تا بهترين و با كيفيت كارهايمان را به مشتريان عرضه داريم. كارهايي كه داراي طرح هاي خلاقانه و منحصر به فردي است و شايد يكي از برتري هايي كه در متد ديزاين نسبت به ساير شركت هاي طراح وجود دارد همين ارائه طرح هاي يونيك و كاملا دسته اول به مشتريان است.

البته قبل از اينكه بخواهم طرح نهايي را براي­طراحي دكوراسيون خانه­شما ارائه دهيم قطعا سعي خواهيم كرد تا جاي ممكن با سلايق و نياز هاي شما نيز اشنا شويم تا در نهايت بتوانيم پروزه را در مسري رو به جلو حركت دهيم كه دقيقا منطبق با نيازهاي شما بوده است.به شما يك­دكوراسيون لوكس­را ارائه خواهيم داد كه در جاي جاي ان احساس راحتي كامل داشته باشيد و بتوانيد در زمان هايي كه در منزل هستيد احساس بسيار خوبي را تجربه نماييد.

­

البته در ايجاد يك طرح ملما نوع­معماري داخلي­كه از قبل براي فضاي منزل شما در نظر گرفته شده بسيار تاثير گذار است و به نوعي چار چوب اوليه كار محسوب مي شود.اما با همه ­اين اوصاف سعي خواهيم كرد اگر احيانا هر كجا نياز به تغييري در نوع طراحي و معماري بود ان را تا جايي كه امكان دارد به صورت خلاقانه براي شما انجام دهيم.هدف ما در نهايت ارائه كاري بي عيب و نقص بوده و تمام تلاشمان را در جهت رسيدن به اين هدف خواهيم گذاشت.

­

خانه محيطي كه در ان قرار است كانون گرمي شكل بگريد و افراد خانواده پس از طي يك روز كاري در انجا دور هم جمع شوند و احتمالا ساعات خوشي را در كنار هم سپريكنند و در شب هنگام نيز به استراحت بپردازند. از اين جهت در مبحث­طراحي دكوراسيون­خانه­بايد با دقت و ظرافت فراواني كار نمود تا بتوان به خلق محيط كه بتواند ارامش و آسايش را به افرادش هديه دهد گام برداشت.يك خانه از بخش هاي مختلف تشكيل شده است كه به تناسب هر بخش و با توجه به كاربري كه دارد بايد طراحي مخصوصي براي انجا صورت پذيرد. مثلا براي سالن پذيرايي بايد با توجه به اسم و كاربردي كه دارد از رنگ هاي شاد و سر زنده و چيدماني مناسب استفاده نماييم .همينطور هال يا همان سالن نشيمن كه معمولا محل تجمع افراد خانه دور يكديگر است نيز بايد داراي فضايي سرز نده با نور طبيعي مناسب باشد.

در عوض در­طراحي داخلي خانه­بايد براي اتاق خواب ها از رنگ هاي ملايم و نور ملايم استفاده كنيم .بايد فضايي را ايجاد كنيم كه براحتي باعث القا شدن آراشم و راحتي به فرد شود . اسمش با خودش است اتاق خواب. اتاقي كه براي استراحت قرار است استفاده شود و بايد به دور از هر هيايويي اين طراحي و دكوراسيون صورت پذيرد.يكي ديگر از مهمترين بخش هاي هر منزل كه نمي توان به سادگي از كنار ان عبور كرد قطعا آشپزخانه است .مخصوصا در معماري جديد كه همه آشپزخانه باز و يا به اصطلا اپن هستند و دقيقا از تمام قسمت هاي هال و اتاق پذيرايي قابل ديد هستند .پس بايد نوع طرحي كه براي اين محيط در نظر مي گيريم بسيار حرفه اي باشد و داراي همخواني لازم با ديگر بخش ها منزل داشته باشد.

محيط آشپزخانه هم از اين جهت كه معمولا افراد براي صرف صبحانه و ناهار و شام دور هم جمع مي شوند بسسار حائز اهميت است و به قلب خانه شهرت دارد. در­طراحي داخلي خانه­هميشه آشپزخانه از جايگاه ويزه اي برخوردار بوده است.نوع چيدمان وسايل تا نحوه به كارگيري كابينت ها و محل قرار گرفتن مز ناهار خوري همه و همه از مهمتين بخش هايي هستند كه بايد با دقت انجام شوند.قطعا اگر آشپزخانه طروري باشد كه داراي نور طبيعي باشد مي تواند باعث سرزندگي بيشتر و احساس خوشايند در افراد منزل شود.حتي مي توانيد از چند گل طبيعي براي زيباي و شادابي بيشتر محيط در آشپزخانه هايي كه داراي نرو طبيعي هستند استفاده كنيد.

مجموعه آرك مايان با وجود كادري مجرب و حرفه اي در اين زمينه آماده ارائه اخرين دستاوردها و نمونه كارهاي موفق خود است. ما با در نظر گرفتن موقعيت فيزيك محيط منزل شما و همچنين با توجه به خواسته هايي كه در ذهن داريد سعي خواهيم كرد در نهايت طرحي بسيار حرفه اي و شيك را برايتان پديد آوريم كه در نوع خود بي نظير و زيبا باشد.طراحي دكوراسيون­خانه­مي تواند بر گرفته از اصول معماري و طراحي مدرن صورت پذيرد كه اين مدل بيشتر مورد پسند جوانان است و يا از معماري سنتي الگو گرفته باشد. البته تلفيقي از هر دو سبك نيز مي تواند چهره اي بسيار زيبا و خاص را به محيط خانه شما ببخشد و فضايي شيك و خاص را خلق نمايد.

دكوراسيون شركت

شما چگونه بايد باشد ؟

آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه براي كسب و كاري كه در حال انجام دادن ان هستيد نيازمند يك طرح ­و دكوراسيون خاص هستيد؟ آيا­دكوراسيون شركت­شما به صورت منحصر به فرد و يونيك طراحي شده است؟چيزي كه بسيار واضح است رابطه ميان دكوراسيون و كسب و كاري كه در حال انجام است مي باشد.يعني مي بايست طرحي كه به منظور دكور براي خود بر مي گزينيد با نوع كاري كه قرار است در انجا انجام دهيد هم گوني و سنخيت داشته باشد..

براي هر محيطي­با توجه به خصوصياتي كه آن محيط دارد و همچنين با توجه به كاربري آن محيط و خواسته هايي كه معمولا افراد از آنجا­دارند طرح دكور شكل مي گيرد.مثلا براي­دكوراسيون منزل­بايد با توجه به بخش هايي كه در يك خانه است مانند آشپزخانه و اتاق ­خواب و اتاق نشيمن طراحي انجام شود.براي­دكوراسيون دفتر كار­با توجه به نوع فعاليتي كه قرار است صورت پذيرد طرح نهايي دكور شكل مي گيرد.پس نياز است تا ابتدا و قبل از هر چيز در مورد محيطي كه قرار است براي ان طراحي و دكوراسيون صورت پذيرد تحقيق به عمل آيد و اطلاعات لازم از قبيل نوع كسب و كار و تعداد افراد كارمند و تعداد مراجعه كنندگان و … سوالاتي از اين قبيل جواب داده شود تا با توجه به ان بتوان بهترين طرح را براي­دكوراسيون شركت­مورد نظر پياده سازي كرد.

مجموعه طراحي متد ديزاين با كادري توانا و حرفه اي اماده ارائه هر گونه مشاوره در اين زمينه به شما عزيزان مي باشد.در اين خصوص مي توانيد همين الان با شماره تلفن هاي شركت تماس گرفته ­و از مشاوره رايگان ما در اين زمينه بهره مند شويد.تمام تلاش مجموعه متد ديزاين در ارائه طرح هاي خاص و يونيك است.در اين بخش به مواردي اشاره مي كنيم كه نه تنها براي دكوراسيون هاي شركت ها بلكه براي هر نوع دكوراسيوني مي بايست رعايت شود تا در نهايت طرح بدست امده حرفي براي گفتن داشته باشد:

نور ­عامل مهمي در زيبا ديده شدن كار :

بايد با توجه به اينكه براي چه محيطي در حال انجام دكوراسيون هستيد نور لازم را براي انجا تامين نماييد. قطعا نوري كه براي­دكوراسيون اتاق خواب­نياز داريم بايد كمتر از ميزان نوري باشد كه براي­دكوراسيون آشپزخانه­نياز است.همچنين بايد سعي شود تا جايي كه ممكن است فضاي مورد نظر ما ابتدا از نور طبيعي بهره ببرد و سپس كمبودها و مكان هاي كور را با نور لامپ پاسخگو باشيم.رنگ نور نيز بسيار مهم است كه چه چيزي باشد.مثلا رنگ هاي كدر ­و تيره براي هنگام خواب مناسب هستند مانند رنگ نور قرمز ­و رنگ هاي روشن و شفاف براي ايجاد نشاط و انرژي خوب هستند مانند نور زرد و سفيد.

رنگ عامل ديگري در طراحي مي باشد:

اينكه براي دكوراسيون شما چه رنگي بايد استفاده شود بسيار مهم و حائز اهميت است.مثلا رنگي كه براي­دكوراسيون اداري­به كار مي بريم هم بايد حالتي رسمي داشته باشد و هم داراي انرژي و شور و سر زندگي باشد. رنگي كه قرار است براي دكوراسيون شركت نيز به كار گرفته شود جدا از اينكه بايد داراي انرژي و جذابيت خاص خود باشد بايد متناسب با نوع كار ان شركت نيز انتخاب شود و حتي گاهي اوقات بايد تلفيقي از چند نور مختلف باشد.در اين زمينه با افتخار اعلام مي داريم كه شركت­دكوراسيون داخلي­متد ديزاين با سال ها تجربه موفق در زمينه علم رنگ مي تواند براي پروزه شما بهترين تركيب رنگ ونور را پيشنهاد دهد.

نوع­معماري داخلي­به كار رفته در محيط:

اينكه چه فضايي در اختيار ما قرار داده مي شود تا امور طراحي و دكوراسيون را در ان انجام دهيم بسيار مهم است.مثلا فضايي مربعي شكل با فضايي مستطيلي نوع كاري كه بايد در /انها انجام شود متفاوت است.پس قبل از اينكه به فكر نوع چيدمان و دكوراسيون ان باشيم ابتدا بايد قدم اول كه طرحي براي معماري داخلي محيط است به خوبي برداشته شود.

­

اگر در فكر اين هستيد كه­دكوراسيون شركت­خود را تغيير دهيد و نمي دانيد بايد از كجا شروع كنيد بهتر است با همراه باشيد و تا پايان اين مقاله را دنبال كنيد.در اين بخش به ذكر 11 اصل مي پردازيم كه يم تواند در رسيدن به بهترين طراحي و دكوراسيون براي هر شركتي موثر و مفيد باشد.اولين و مهمترين قدم اين است كه در ابتدا قبل از اينكه بخواهيم به فكر طرحي براي دكوراسيون شركتمان باشيم مشخص كنيم كه چه فعاليتي قرار است در اين دفتر كاري صورت پذيرد و چه مخاطبيني با چه جايگاه اجتماعي قرار است وارد دفتر شركت ما شوند و معمولا از چه سطح طبقاتي برخوردار هستند.با دانستن ايبن اطلاعات مي توانيم در رسيدن به طرح نهايي بسيار سريع تر و دقيق تر عمل كنيم.

هميشه بايد اين نكته را در نظر گرفت كه بايد دكوراسيون شركت به سمتي ب

تومان