2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش دفاع شخصی

آموزش دفاع شخصی


آموزش دفاع شخصی

به صورت قدم به قدم

آموزش دفاع شخصی را علمی و اصولی بیاموزید.حتما برای شما هم پیش امده است که در برخی از مواقع مجبور شده اید در مقابل تهاجم دیگران به هر نحوی که شده از خود محافظت نمایید. اگر شما به اصول دفاع شخصی اگاهی داشته باشید در این حالات به صورت قطعی می توانید به خوبی از خود حفاظت کرده و درس خوبی به مهاجمین دهید.هدف از این رشته ورزشی پرخاشگری و تهاجم نیست بلکه همانطور که نامش پیداست دفاع در مقابل تهاجم دیگران است و قرار است شما اصول و فنونی را بیاموزید که برای حفظ سلامت خود در مقابل دیگران به کار خواهید برد.
این مجموعه بی نظیر برای تمامی سنین مناسب بوده و هم اقایان و هم خانم ها می توانند از اموزش های درون آن استفاده نماید.خرید آموزش دفاع شخصی شاید یکی از نیازهایی باشد که تاکنون زیاد به ان دقت نکرده اید.اما با کمی اندیشه می بینید که یادگیری فنون رزمی خاص که بتواند در مواقع لزوم از جان و مال شما و عزیزانتان در مقابل مهاجمین محافظت نماید بسیار لازم و ضروری می باشد.
در این مجموعه بی نظیر می توانید مواردی همچون :
• یادگیری نقاط حساس بدن
• استفاده صحیح از حرکات دست و پا برای اجرای فنون
• حفظ تمرکز در مواجه با تهاجم افراد به شما
• استفاده از کمترین نیرو برای شکست دادن مهاجمین

فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به تهیه این مجموعه آموزشی سه روش زیر را در نظر گرفته است :
• بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و در چند ثانیه از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش کنید.
• می توانید آدرس +نام محصول+نام گیرنده+کد پستی را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
• می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و تلفنی درخواست خرید دهید.
نحوه پرداخت مبلغ کالا چگونه است ؟
ما برای رفاه بیشتر شما عزیزان طبق قرار دادی که با شرکت پست منعقد نموده ایم امکان تحویل درب منزل را برایتان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید به راحتی ابتدا خرید نمایید و بعد از اینکه کالای خود را درب منزل تحویل گرفتید وجه انرا به مامور پست بپردازید.
چند روز باید منتظر باشم تا آموزش دفاع شخصی را دریافت کنم ؟
معمولا بین ۲ تا ۵ روز زمان خواهد برد تا سفارش مورد نظر شما برایتان ارسال گردد.
گارانتی بازگشت پول
فروشگاه البرز خرید تمامی محصولات خود را گارانتی کیفیت نموده است. چنانچه محصول دریافتی شما دچار مشکل بود می توانید اعلام نمایید تا به صورت رایگان برایتان تعویض نماییم و اگر این امکان مقدور نبود تمام هزینه های دریافتی از شما بدون کر هیچ گونه مبلغی عودت داده خواهد شد.

در میان سایر فروشگاه های اینترنتی عناوین مختلفی در مورد این ورزش به چشم می خورد .اما ما سعی کرده این تا یکی از کامل ترین و در عین حال با کیفیت ترین مجموعه های فوق را تهیه و برایتان در سایت قرار دهیم.خرید آموزش دفاع شخصی از فروشگاه ما بسیار راحت بوده و معمولا نسبت به دیگر فروشگاه ها می توانید محصول خود را سریع تر و همراه با گارانتی بازگشت پول دریافت نمایید.
تمام جانداران برای دفاع از خود وادامه حیات واکنشهایی در مقابل تغییرات محیط پیرامون خود از خود بروز میدهند.که در بین موجودات زنده متفاوت میباشد انسان از زمان پیدایش حضرت ادم وانسانهای نخستین همواره درپی حفاظت از خود وخانواده خود بوده است که بطور غریزی از خود در مقابل انسانهای دیگر وحیوانات وموجودات خطرناک از خود واطرافیان خود حفاظت میکردند،ویاحتی یک گل رز زیبا برای محافظت از خود در برابر موجودات دیگر خار های تیز وبرنده دارد که این یه نوع دفاع شخصی میباشدوهمچنین حیوانات هم برای اینکه در حیات وحش ادامه زندگی بدهند نیاز به دفاع از خود دارند ،بنابراین دفاع از خود یه امر غریزیست که درمیان تمام موجودات زنده وجود دارد،اما فقط ظاهر امر دفاع شخصی فرق میکند که درمیان حیوانات وانسان وموجودات دیگر نحوه ی دفاع فرق میکند اما همه ی این دفاعها ذاتا یکی هستند.

کلا دفاع ینی حفاظت از جان ومال و اطرافیان وعزیزان خود درمقابل حوادث واتفاقات.در حیوانات لزوم چرخه ی حیات جوری است یکی برنده ویکی بازنده است،حال معنای این چیست ؟این بدان معناست برای اینکه جانوری مث شیر زنده بماند نیاز دارد حیوانی مثل اهو را شکار کند که اگر تغذیه نشود از حیوانات دیگر حیات خود را از دست میدهد،ویک امر طبیعیست که
وشکارها ودفاع از خود در برابر شکار شدن چیستی ودلیل دفاع را بوجود اورده اند.امروزه امر دفاع بصورت مصالحت امیزتر در امده وبصورت ورزش وراهی برای کسب مدال وافتخار جهانی شده است،مانند ورزشهایی چون:تکواندو،جودو،کاراته،کونگ فو ،ووشو،کراو_ماگا،اکی _دو و نانچیکو و…..ودیگر ورزشهای رزمی ودفاعی میباشدواغلب منبع پیدایش گوناگونی دارند واز سرزمینهای مختلفی بخصوص چین برخاسته اند.
چگونه در خیابان از خود دفاع کنید و فنون دفاع شخصی را اجرا نمایید ؟
برای دفاع از خود در یک درگیری خیابانی است این دفاع لزوما به معنای درگیری فیزیکی نیست و این راه باید آخرین راه حل شما باشد در صورتی شما برنده واقعی هستید که از خشونت بپرهیزید و بتوانید به روش مسالمت آمیز مشکل را حل کنید. ولی در عین نکاتی را برای دفاع از خود به شما آموزش خواهیم داد امیدواریم مفید واقع شود:
۱.قبل از مبارزه محیط اطراف را بررسی کنید
وقتی که یک درگیری شروع می شود باید از همه ی توان ونیرو وامکانات در دسترس استفاده کنید ،از هر ابزاری که می توانید به عنوان اسلحه یا وسیله دفاعی استفاده کنید باید بدانید که در صورت لزوم باید از کدام طرف فرار کنید به خصوص اگر چند نفر شما را احاطه کرده باشند. از همه حواس پنجگانه خود به خوبی استفاده کنید. فقط به جاهایی که در حوزه دید شما هستند اکتفا نکیند حواستان به سایه ها و بازتاب نور باشد در این صورت اگر کسی خواست از پشت سر به شما حمله کند غافلگیر نخواهید شد. می توانید پشت به آفتاب یا رو به یک شیشه قرار گیرید تااحاطه وتمرکز بهتری نسبت به پشت سر خود داشته باشید.
بهترین دفاع درگیری فیزیکی نیست.

همیشه سعی کنید از مبارزه دوری کنید. همه می دانند بهترین راه بردن در یک مبارزه خیابانی ممانعت از بروز درگیری فیزیکی است. به خاطر داشته باشید حتی بهترین مبارزان و رزمی کاران که این اصل را رعایت نمی کنند یا عمر درازی ندارند یا آسیب های جدی دیده اند. این آسیب فقط یک آسیب فیزیکی نیست بلکه شامل آسیب های روانی هم می باشد که اثرات مخرب وجبران ناپذیری دارند.
در اکثر درگیری های خیابانی معمولاً قبل از یک درگیری فیزیکی جدی هشدارهایی داده می شود اگر می توانید به طریقی غیر از مبارزه واسیبهای جسمی مشکل را برطرف کنید بدون این که به خود تردیدی راه دهید این کار را انجام دهید. اجازه ندهید احساسات شما سبب شود کار احمقانه ای انجام دهید. یک مجادله لفظی به راحتی می تواند به خشونت منجر شود بنابراین آرام بمانید موضعی محکم ولی عاقلانه داشته باشید می توانید معذرت خواهی کنید،دوباره خاطر نشان میکنیم که آرامش وخونسردی خود را حفظ کنیدوسعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید . آیا عذر خواهی از فردی سبک مغز این قدر کار سختی است که بخاطر آن مشت و لگد به سمت هم روانه کنید؟! یا خودتون را دچار اسیبهای جدی شوید وخود را هم روانه ی بیمارستان کنیدوقتی که از کسی عذر خواهی می کنید یا قبول میکنید که همه چیز بدون درگیری پایان خواهد یافت. اما وقتی که همه چیز به خوبی پایان یافت به خاطر داشته باشید که هیچ گاه به کسی که عصبانی است و حالت خشم وتهاجمی دارد نباید پشت کنید عاقلانه است که یکی دو قدم به عقب بردارید و سپس برگردید و راه خود را ادامه دهید. اما هر لحظه آماده باشید! ممکن است او به رفتار بد خود ادامه دهد چه اشکالی دارد باز هم عذر خواهی کنید. طوری رفتار نکنید ضعیف دیده شوید اگر دید باز هم به رفتار های تهاجمی وتهدید آمیز ادامه می دهد. با قدرت به او بفهمانید که دنبال دردسر نیستید. به اواخطار دهیدو تاکید کنیدکه به شما نزدیک نشود.

همیشه آماده چاقو خوردن باشید؟!!
بهترین راه مقابله با افراد شرور آموزش دفاع شخصی است.افراد شرور همیشه در جیب های خود اسلحه سرد مانند چاقو یا پنجه بکس وشوکر واسپری های تند واشک اور دارند و معمولاً وقتی که حواستان نیست آنها از آن استفاده می کنند. پس اگر می خواهید وارد درگیری شوید باید هر لحظه آماده ضربه خوردن با آنها را داشته باشید.
و مراقب باشید اطرافیان شما هم اسیب جدی از در گیری شما نبینندومیتوان قبل ان پلیسهای نیروی انتظامی را در جریان بگذارید ویا اگر هچین درگیری هایی را مشاهده کردیدسعی کنیدابتدا سعی کنید دوطرف را ازهم جدا نموده وبه درگیریهاخاتمه دهیداما اگرنشد از راه حلهای کمکی استفاده کنید.امیدواریم توصیه های مورد نظر را جدی بگیرید وخود را از ارازل اوباش محفوظ کنید.


تومان