2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای

آموزش بدنسازی از مبتدی تا حرفه ای

آموزش بدنسازی

را به صورت حرفه ای فرا بگیرید.

آموزش بدنسازی را حرفه ای و علمی یاد بگیرید.این روزها شاهد هستیم که جوان های علاقه زیادی به ورزش بدنسازی یا همان پرورش اندام پیدا کرده اند. تقریبا به جرات می توان گفت در هر شهری از ایران می توان یک باشگاه بدنسازی یافت که در تعداد زیادی جوان مشغول به تمرین کردن می باشند.شاید آروزی داشتن هیکی تنومند و قوی و داشتن بازوانی که دارای قدرت بالایی باشند باعث شده تا جوانان با انگیزه ای فراوان به دنبال یادگیری این رشته بروند. شما نیز اگر می خواهید اقدام به خرید آموزش بدنسازی نمایید می توانید همین و در عرض چند ثانیه این محصول را برای خود خرید نمایید.اما قبل از توضیحات کامل در این مورد اول بهتر است بدانیم که این مجموعه در مورد چه چیزهایی بریا شما علاقه مندان توضیح می دهد :

• آموزش نحوه گرم کردن قبل از ورزش
• اموزش اجرای حرکات صحیح با دمل
• آموزش اجرای حرکات صحیح با انواع دستگاه های بدنسازی
• آموزش تمرکز داشتن بروی عضلات در حال تمرین
• نمایش تمرینات قهرامان این رشته

آموزش بدنسازی

بله شما در واقع با خرید اموزش بدنسازی فوق گویی که یکی از اساتید برتر این رشته را در خدمت خود گرفته اید و هر بار که خواستید می توانید به تماشای این مجموعه ارزشمند بنشینید و با دقت فراوان تمام مراحل اجرای حرکات را یاد بگیرید.بدنسازی را اگر به صورت علمی و اصولی انجام ندهید می تواند به واسطه سنگین بودن ان به شما آسیب های جدی وارد نماید . اگر نتوانید به صورت صحیح با دمبل ها و دستگاه ها کار کنید بعد از مدتی خواهید دید که تغییر محسوسی در حجم و اندازه عضلات شما ایجاد نشده است. میزان فشار زیاد بروی عضلات نه تنها باعث پیششرفت انها نخواهد شد بلکه باعث سوختن ماهیچه ها و حتی آسیب دیدن جدی آنها می شود.
اما در مورد روش خرید آموزش بدنسازی فوق می توانید از فروشگاه البرز خرید به یکی از روش های زیر عمل نمایید :

۱. بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را تکمیل کنید.
۲. می توانید ادرس پستی و نام محصول و نام گیرنده محصول و کد پستی را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
۳. می توانید به صورت تلفنی به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟
چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول
شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه البرزخرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.

خرید آموزش بدنسازی

توضیح عضلات سینه در آموزش بدنسازی
عضلات زیر بغل بزرگترین عضله ی بالاتنه بدن بوده ولی فقط قسمت پشت را در برمیگیرند و عضلات سینه بزرگترین عضله ی جلوی بدن بوده که با پرس سینه در حین آموزش بدنسازی به ساختن و تحریک عضلات سینه و بالا بردن حجم تاثیر گذاشته . پرس سینه ی قدرتی یک حرکت سنگین بدنی بوده که با ۳ تا ۴ تایم تمرینی تا ۸ بار عضله سینه را قدرمند کرده و یکی از دیگر حرکات رشد عضله سینه دمبل بوده .
انجام حرکت دمبل :
برای تمرکز روی حجم سینه با دمبل انجام داده که روی میز پرس اجرا میشود که باید بالاتنه و چانه ها دمبل را با فاصله ی معین پایین تر از آرنج برده که با ۳ تا ۴ تایم انجام داده و تکرار کنید و باید به قسمت های عضلات داختی تمرکز کرده و به مراتب میتوانید حرکات تمرینی حین آموزش را حذف کرده یا تغییر دهید ولی برنامه های پینهاد شده را حتما انجام دهید.
با انجام دادن حرکات تمرینی در بدنسازی خود را متعهد کنید و بین دو جلسه ی تمرینی که دارید ۲ تا ۴ روز استراحت بدنی داشته باشید که این زمیان بستگی به توان بدن داشته .
برای پمپاژ کردن عضلات بدن بوده و با انجام حرکات بیشتر و تکرار در تمرینات آموزش بدنسازی و بالا بردن تکرار برای رشد عضلات که با احساس عضلات بدن ارتباط داشته و با انقباض عضلات در طی تکرار از وزنه ای استفاده کنید که ۱۲ تکرار را انجام دهید و به اندازه ای سنگین باشد تا تعداد تکرار ها به ۶ برسد و تمرین را تکرار کرده تا به ۱۲ برسد. و با این برنامه همانطور که تمرکز روی عضلات بزرگ تر و کوچک تر را تحت تاثیر گذاشته. و عضلات سینه بعد از اینکه به مقدار اندازه ی دلخواه برسند بزرگ تر به نظر میرسند و سرشانه ها هم همینطور و با حرکت پرس سرشانه از پشت گردن برای توسعه دادن حجم عضلات سرشانه نیز استفاده کنید.
– اگر برای حجیم کردن جلوبازوها بخواهید تمرینات طی آموزش داشته باشید باید روی عضلات براچیالیس تمرکز کرده و تلاش خود را برای بالابردن حجم عضلات جلوبازو تمرین کرده.
زمان تمرین برای ساختن عضلات برنامه ی کشش و فشار بوده که در بدنسازی از حرکت کششی استفاده کرده .

بدنسازی

نام حرکات :
پرس زیر سینه
قفسه سینه با دستگاه بصورت نشسته
پرس سرشانه سنگین از پشت
نشر از پهلو با کابل
پشت بازو ایستاده
پرس سینه با دست جمع
اسکوات پا
ساق پا ایستاده با دستگاه
تمرین بخش کشش:
بارفیکس
تی بار با یک دست
هالتر سنگین جلوباز
ساعد با هالتر
ددلیفت با پای ایستاده و صاف

آموزش بدنسازی

برای ساختن پایه ی اصلی عضلات با تمرینات چرخشی توام بوده که به دو دسته تقسم شده که شامل:
پرس سینه
پارالل با دست جمع با وزنه
لیفت وزنه برداری
پرس سینه با دست جمع
جلوباز با هالتر
تی بار با یک دست
پرس پا
ددلیفت با پا

بعد از پایان آموزش سنگین قدرتی ۲ یا ۳ روز باید استراحت کرد و سپس برای آموزش بدنسازی بعدی برنامه ی فشرده تر انتخاب کرده و وزنه های سنگین تر استفاده کرده و باید بدن قبل از انجام حرکات کششی و سنگین کاملا گرم شده باشد تا آسیب بدنی را بوجود نیاورد . برنامه ی تمرینی قدرتی در آموزش را دائما انجام ندهید و باید در ۲یا ۳ ماه فقط باشد و بعد از آن به تمرین دیگری در بدنسازی پرداخته شود.
موارد مهم در بدنسازی:
استراحت : بین جلسات تمرین باید بطور کامل استراحت کرده
شدت : هر تمرینی که انجام میدهید باید با شدت و قدرت بالا باشد
کشش : برای انجام تمرینات آموزش باید قبل از تمرین درحین تمرین انجام شود.
تمرینات هوازی و تنفسی : به نسبت مناسبی آن ها را انجام دهید.
برنامه رژیم غذایی : یک برنامه کامل تغذیه برای مدت زمان آموزش بدنسازی داشته باشید.
ساختن عضله ی پشت بازو در آموزش بدنسازی:
برای اضافه کردن عضلات جاهایی از بدن که دیر رشد میکنند باید روی آن ها تمرکز شود و برای ایجاد شدن عضله ی پشت بازو به برنامه ی جدید و متفاوت از سایر تمارین داشته باشید تا با حرکات جدید عضلات تقسیم شوند و کلید اصلی رشد و سوخت و ساز بدن باشد.
در این بخش اما می پردازیم به فوانینی مربوط به این رشته ورزشی و اصولی که باید حتما شما به عنوان یک ورزشکار انها را رعایت نمایید تا بتوانید در این رشته سنگین به موفقیت قابل قبولی برسید.
اصول و قواعد بدنسازی
برای بالابردن حجم عضلات عضلات بدنی باید رکات را طبق اصول و قواعد پایه یاد بگیرید . بعد از یادگیری در آموزش در مدتی که عضله پیدا کردید میتوانید حرکات خاص انجام دهید و از حرکات تک عضله ای به جای حرکات اصلی استفاده کنیدو
برای حجیم کردن عضلات باید حرکات اصلی را انجام دهید و طی تمرینات سنگین بدنسازی میتوانید فیزیک بدنی را تحریک به رشد کنید تا بزرگتر شود.

خرید آموزش بدنسازی

برنامه ی آموزش بدنسازی:
۱) تمرین انفجار سوخت و ساز :
برای رشد بازوها نیاز به تمرین خاصی نیست چون در حین آموزش رشد میکند و برای رشد از حرکات اصلی و ترکیبی که درحین انجام بیش از یک عضله را درگیر میکند . حرکات اصلی که در این ورزش فراگرفته میشود کلید بزرگ شدن عضلات به سایز و اندازه ی دلخواه بوده . و هرگز نباید روی حرکاتی که بصورت مجزا به رشد عضلات میرسد تمرکز کرده و باید باز به حرکات قبل و اصلی بصورت تمرینی برگردید تا به اندازه ی کافی حجم بدنی را کسب کنید.
اگر سایز عضلات را میخواهید باید حرکات اصلی و پایه را تمرین کنید مانند اسکوات پا، پرس سینه یا پارویی و … که با استفاده کردن از وزنه های سنگین با شدت در حین آموزش بدنسازی بوجود می آیند.
۲) تمرین حرکات اصلی و پایه :
برای انجام این وزنه در حین انجام با حرکات اصلی باید وزنه های سنگین بزنید همینطور حرکات بدن فرم اصلی خود را حفظ کنند که یک نوع هسته اصلی برای عضله سازی محسوب میشود.
ورزشکاری که در بدنسازی پرس سینه انجام میدهد باید روی قدرتش تمرکز کند تا اینکه به سوزش عضلاتش تا بتواند مشکل قوی شدن قدرت بدنی را کسب کند.
با دیدگاه مثبت خود به این نتیجه ذهنی برسید که در آموزش ساختن عضلات بدن با بلند کردن وزنه های سنگین توام بوده.
– در انجام تمرین شماره ۲ باید ۳ تا ۴ ماه ثابت انجام دهید همینطور تغذیه مناسب داشته باشید و استراحت درستی انجام دهید بعد از دوره ی زمانی معین میتوانید به تغییرات ظاهری خود برسید و متوجه شوید که در حین دوره ی آموزش بدنسازی با برنامه و تمرینات درست سایز عضلات بدن شما به برنامه ی شماره ۱ نیاز داشته تا به انفجار عضلات برسید.
توضیح تمرین انفجاری سوخت و ساز در آموزش بدنسازی:
با انجام این تمرین که سه گروه از عضلات بدن را در برمیگیرد و سوخت و ساز بدن را بالا میبرد که با انفجار کردن عضلات بدن افزایش عضلات بدن را شامل شده.
پاها:
گروه اول آموزش بدنسازی در انفجار عضلات بدنی پاها بوده چون در بدن بیشترین عضله را پاها دارند و با تحریک کردن رشد و افزایش سوخت و ساز آن ها به یک مرحله بالاتر از رشد برده شوند.
حرکاتی که برای پاها انجام میشود اسکوات نام دارند که یکی از اصلی ترین تمرینات عضله پایینی بوده که تاکید زیادی برای انجام آن وجود دارد.
حرکت اسکوات نقش زیادی در عضلات پا داشته که انجام دادن ۲۰ حرکت نفس گیر اسکوات پا برای حجم دهندگی عضلات تاثیر زیادی داشته .
حرکت اسکوات : با پایین رفتن یک دم عمیق و بین تکرار حرکت بعدی ۲ دم انجام شده که این حرکات شما را راغب کرده که رشد عضلات را بیشتر کرده .
حرکت ددلیفت:
این حرکت برای عضلات پشت پا بوده که پا باید صاف باشد و دیگر قسمت های بدن را درگیر حرکت کرده . و سر با بالتنه بدن در یک خط قرار گیرند و در همان راستا باشندو و حرکت را تا پایین میانه قلم پا انجام داد که انجام این حرکت در تکرار عالی بوده.

گروه دیگر عضلات پشت یا زیر بغل :
عضله ی زیر بغل یکی از عضلات بزرگ بدن بوده بعد از پاها ، که یکی از عضلات بزرگ بالاتنه محسوب شده که از تک دمبل خم استفاده میکنند ولی اکثر بدنسازان از حرکت تی بار استفاده میکنند و در حین آموزش بدنسازی حرکت دمبل خم را کمتر انجام میدهند.
حرکت تی بار:
برای یادگیری حرکت تی بار در اموزش باید یک سمت هالتر را بیشتر کشیده و در یک مسیر مشخص و سمت دیگر به زمین وصل باشد و میله را با یک دست بالا ببرید .
رفع کردن مشکلات تمرینات سنتی در آموزش بدنسازی:
سالهای زیادی ست که برای حرکات عضلات و مفصلی از حرکات چندمرحله ای در آموزش استفاده میشود که یکی از رازهای پشت بازو به حساب امده اما باید گفته شود که این حرکات فرمول ساده و جزئی به شمار می آیند .
حرکات پارالل و پرس سینه با دست جمع حجم خوبی به بازوها و رشد دادن ان ها را سریع تر کرده . برای رشد کردن سر بلند پشت بازو که به ناحیه ی پشت بازو نیمه ی آن شامل شده و با حرکات چند مفصلی میتوانید با پرورش دادن سینه و سرشانه همزمان پشت بازو ها را هم رشد داده و ان ها را درگیر حرکت کرد.
تمرین اضافه روی یک عضله یا ناحیه :
پشت بازوها در تمرینات سینه و سرشانه فشار سنگینی را تحمل میکنند همینطور روی مفصل آرنج و باید با تمرین متعادل روی بخش بلن پشت بازو تمرکز کرده و فشار یکسانی را روی پشت بازوها قرار داد و با تغییر دادن زاویه های حرکتی که انتخاب میشود در حین آموزش بدنسازی باید آرنج را از ایجاد فشار بکاهید.


اگر در بدنسازی هفته ای ۲ بار حرکات پرسی را انجام دهید که شامل تمرین سینه و سرشانه بوده که پشت بازوها را نیز شرکت داده که برای بازدهی بهتر در دو جلسه یکبار بعد از اتمام تمرینات پشت بازو را به طور مستقیم انجام داده .
همینطور با حرکات سنگین و تکرار اجرا کرده که به پشت بازو کمک کرده و اگر با حرکات پرسی و تکرار کمتر تمرکز کنید و که این تکرار در حرکت به رشد و تحریک پشت بازو کمک کرده چون به این حرکت عادت نداشته و باعث رشد شده.
حرکت پشت بازو خوابیده هالتر :
این حرکت روی عضله ی پشت بازو بوده و هالتر را به جای اینکه روی پیشانی ببرید از پشت سر به پایین برده میشود و با نزدیک نگه داشتن آرنج ها به طرف سر، حرکت وسیع تر شده و میتوانید به حرکات کششی در بدنسازی بپردازید.
* وقتی که در حین بدنسازی هستنید به سرعت حرکات را قدرتی نکنید و به سراغ وزنه های سنگین نرفته و با هر تکرار باید یک مکث کوتاهی انجام داد تا شدت تمرینات بیشتر شود و نیازی به وزنه ی سنگین نداشته باشید.
تمرین پشت بازو با سیمکش در آموزش بدنسازی:
با این حرکت میتوانید پشت بازوها را سرعت جریان خون را افزایش داده و به سمت پشت بازوها و به گرم کردن آرنج ها کمک کرده و حرکات را آهسته و خوش فرم اجرا کرده و حرکات کششی و منقبضی را تاکید کرده و بتوانید آرنج ها را برای تمرینات آماده کرده و به خوبی گرم شوند.
تمرین پشت بازو با طناب از پشت سر:
حرکت طناب زنی به طور ایستاده انجام داده و همینطور دستگیره را به قرقره پایینی و بالایی وصل کرده و با دست از پشت سر گرفته و و بالاتنه را حدود ۴۵ درجه به جلو تمایل داده و تمرکز را روی بخش کششی بدن داده و حرکت را انجام دهید و به میزان وزنه توجه نکنید و روی تمرین عضلات توجه کرده و با عوض کردن عضلات هر نوبت با تغییر دادن زاویه به بازو حس متفاوتی داده.
تمرین پشت بازو با دمبل روی سینه :
روی میز انجام داد و بالای سینه با تکیه دادن به میز جلویی اجرا شده و آرنج ها به سمت سقف باشند و با این حرکات روی بخش اصلی پشت بازوها فشار آورده . و بازو ۳ سر داشته که با حرکات مربوطه هر سر درگیر حرکت شده و با تغییر زوایا در آموزش و با پایین و بالا بردن دمبل و عقب نگه داشتن آرنج ها به پشت سر فشار نیامده و تاثیر روی بازوها داشته.
برای افزایش دادن شدت تمرینات آموزش بدنسازی تعداد تکرار تمرکز را روی بخش پایین تنه کرده و بدون صاف کردن آرنج ها به کنترل و توانایی کامل برسید.
پارالل با دستگاه در آموزش بدنسازی:
با پایان زمان تمرین در آموزش با زدن پارالل عضلات سرشانه و سینه عضلات را درگیر کنید و وزنه ی انتخابی باید ۱۰ تا ۱۶ بار تکرار شود و بعد از یک استراحت کوتاه به ۳۵ برسد.
برای تکرار حرکات از وزنه های سنگین پرهیز کرده و با یک مکث کوتاه در حین آموزش به بالاتنه و پایین تنه به انقباض بدنی رسید.


تومان