2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت حرفه ای

آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت حرفه ای

آموزش نصب دوربین مدار بسته

را با مجموعه فوق آسان فرا خواهید گرفت

در پکیج استثنایی آموزش نصب دورببین مدار بسته یک مجموعه آموزشی کامل و یک مرجع تخصصی کاربردی آموزشی از صفر تا صد را برای شما تدارک دیده ایم.
امروزه دوربین مدار بسته به عنوان یک شغل با در آمد بسیار مناسب مورد توجه قرار گرفته است و بازار این صنف کماکان داغ و رو به رونق می باشد.اجبار به استفاده نصب دوربین مدار بسته در فروشگاه ها باعث شده تا بازار نصب دوربین مدار بسته دارای ظرفیت های شغلی مناسبی باشد.
با توجه به آشنایی اصناف مختلف با مزایای داشتن یک سیستم مدار بسته و درک مزایای امنیتی این سیستم ها ، تمایل برای خرید و نصب تجهیزات امنیتی مدار بسته بیشتر و بیشتر شده و باعث شده تا بازار این صنف در خور توجه زیادی باشد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته
در مجموعه آموزش نصب دوربین مدار بسته سعی شده اصول نصب و راه اندازی از صفر تا صد سیستم های مدار بسته بصورت کامل توضیح داده شود.در ابتدا مختصری با تاریخچه نصب و راه اندازی این سیستم ها آشنا شده و سپس با تجهیزات نصب آشنا می شوید.تجهیزات نصب دوربین مدار بسته شامل انواع اتصالات ، منبع تغذیه ، انواع کابل های انتقال تصویر و دوربین ها و لنز های آن،دستگاه رکوردر یا همان دی وی آر ، ابزار نمایش تصویر مانند تستر و مانیتور ، و کلیه متعلقات یک سیستم امنیتی مدار بسته می باشدشما با مجموعه آموزشی فوق خیلی زود می توانید در این رشته به صورت حرفه ای شروع به فعالیت نمایید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

اما در مورد روش خرید آموزش نصب دوربین مدار بسته می توانید از فروشگاه البرز خرید به یکی از روش های زیر عمل نمایید :

۱. بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را تکمیل کنید.
۲. می توانید ادرس پستی و نام محصول و نام گیرنده محصول و کد پستی را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
۳. می توانید به صورت تلفنی به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟

چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول

شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه البرزخرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.

پس از آن با انواع سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ ، دیجیتال و تحت شبکه آشنا شده و مزایا و معایب هر کدام را می شناسید.مجموعه آموزش نصب دوربین مدار بسته که ما برای شما تدارک دیده ایم یکی از کامل ترین و روان ترین آموزش هایی است که در این زمینه تولید شده است.

در این مجموعه ارزشمند شما با موارد زیر آشنا خواهید شد :
آشنایی با انواع دوربین مدار بسته از قبیل:
Dom-
Speed dom
Zoom & vandal resistant
Bullete
Box
آشنایی با انواع سنسور های تصویر از قبیل
CCD
Cmos
DIS
Optina
Sony
آشنایی با تمامی اصطلاحات دوربین مدار بسته بطور کامل
آشنایی با انواع فرمت های ذخیره سازی و فشرده سازی تصویر
آشنایی با انواع تقسیم کننده های تصویر
بررسی انواع لنز دوربین مدار بسته ، دیافراگم ،
دید در شب و نحوه کارکرد آن
انواع دستگاه های ظبط کننده تصویر تحت شبکه ، آنالوگ و دیجیتال
نحوه نصب هارد دیسک روی دستگاه های ظبط کننده تصاویر
انواع کابل جهت انتقال تصویر (کواکسیال ، فیبر نوری ، کابل شبکه و ..)
نصب و راه اندازی میکروفن دوربین مدار بسته و صدا برداری از محیط
کلیه مراحل راه اندازی یک پروژه از صفر تا صد
آموزش انتقال تصویر دوربین مدار بسته در بستر وب و موبایل

آموزش نصب دوربین مدار بسته
در این مجموعه ارزشمند آموزش نصب دوربین مدار بسته یک نرم افزار واژه نامه اصطلاحات تخصصی در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید کلیه مباحث را از پایه و بصورت ترکیبی تئوری و عملی فرا گیرید.در کنار این واژه نامه کتاب الکترونیکی مرجع سیستم های مدار بسته نیز ارائه شده است تا بار علمی شما افزایش یافته و همه نکات را از پایه و بطور کاملا کاربردی فراگیرید.
یکی از مهم ترین نکات در نصب دوربین مدار بسته جانمایی دوربین ها می باشد که اگر نتوانید محل آن ها را دقیق جای گزاری کنید تصاویر دارای زاویه دید نا مناسبی بوده که کل فرآیند نصب شما را زیر سوال می برد.دراین مجموعه به کمک نرم افزار های نصب و تخمین فاصله و زاویه دید لنز دوربین مدار بسته ، شما می توانید نوع لنز مورد نیاز خود را به درستی تخمین زده و پوشش تصویری خوبی داشته باشید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته
کلیه آموزش های این مجموعه بصورت مالتی مدیا بوده و ضمن پیش بردن یک آموزش جذاب تمامی موارد را بصورت کاملا جذاب این امکان را به شما می دهد تا بدون محدودیت در تعداد دفعات نصب و اجرای محصول با خیال راحت تمامی مطالب را فراگیرید.در این مجموعه برترین کتاب های الکترونیکی دوربین مداربسته قرار گرفته اند و از شما یک فرد حرفه ای می سازد.


تومان