صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
طراحی ناخن

طراحی ناخن

ست طراحی ناخن

با خرید محصول ست طراحی ناخن دیگر نیازی به هیچ گونه مهارت و تخصصی برای زیبا کردن ناخن هایتان ندارشته و همچنین نیاز به صرف هزینه های گزاف برای رفتن به آرایشگاه را نیز ندارید، و تنها با صرف هزینه بسیار ناچیز و در عرض چند ثانیه می توانید بهترین و حرفه ای ترین طرح ها را بر روی ناخن هایتان بزنید و زیبایی فوق العاده ای را به دستان خود هدیه دهید.
علاوه بر لاک طراحی ناخن ،که با خلاقیت خودتان طرح ها را ایجاد می کنید، شما خانم ها با شابلون های موجود در مجموعه بی نظیر ست کامل طراحی ناخن هم میتوانید ناخن هایتان را طراحی کنید و دست هایتان را زیباتر و جذاب تر کنید.

ست کامل طراحی ناخن salon expres

ست کامل طراحی ناخن salon expres

زیبایی ناخن ها تاثیر بسیار زیادی در جذابیت خانم ها دارد و یکی از نکات ظریفی می باشد که اگر به آن توجه نشود زیبایی شما تکمیل نمی باشد.با ست طراحی ناخن می توانید به راحتی و در منزل طرح های زیبایی بر روی ناخن هایتان بزنید شک نکنید که زیبایی دستان شما فوق العاده بیشتر می شود و همه دوستانتان محو زیبایی دستان شما می شوند،و شما خانم ها دیگر نیازی به صرف زمان برای کشیدن طرح ها ندارید زیرا این بسته شامل ۳۴ طرح جدید و بسیار شیک می باشد.

ست طراحی ناخن هم بر روی ناخن خودتان قابل اجرا می باشد هم بر روی ناخن مصنوعی، پس اگر ناخن های شکننده دارید و بلند نمی شوند می توانید عمل کاشت ناخن را انجام دهید و سپس با ست طراحی، ناخن هایتان را طرح بزنید،

ست طراحی ناخن

محتویات محصول شگفت انگیز ست طراحی ناخن

۱- این محصول شگفت انگیز دارای ۵ شابلون با ۳۴ طرح متفاوت و زیبا می باشد که هر طرح جذابیت خاصی به دستان شما می دهد.۲- دارای یک کارتک مخصوص ۳- یک صفحه مخصوص قرار گرفتن شابلون ها ۴-یک مهر مخصوص که در تصویر زیر تمام محتویات قابل مشاهده می باشد.

ست طراحی ناخن

روش استفاده از ست کامل طراحی ناخن

استفاده از مجموعه ست طراحی ناخن بسیار راحت می باشد و شما خانم ها بدون نیاز به هیچ گونه مهارت و تخصصی در این زمینه می توانید در عرض چند ثانیه مثل یک آرایش گر حرفه ای ناخن هایتان را به بهترین شکل طراحی کنید، در مرحله ی اول ناخن هایتان را لاک بزنید و در مرحله ی دوم طرح دلخواه خود را از بین ۳۴ طرح متنوع انتخاب کنید و سپس شابلون را روی محل قرار گیری شابلون ها قرار دهید و توجه داشته باشید که طرح مورد نظرتان در قسمت گودی صفحه ی طراحی قرار بگیرد و در مرحله ی سوم لاک مورد نظر خود را بر روی شابلون بزنید و با کارتک موجود در ست طراحی ناخن لاک اضافی را از روی شابلون بردارید و در مرحله ی آخر مهر ناخن را بر روی شابلون و سپس بر روی ناخن خود بزنید.

ست طراحی ناخن

مجموعه ست طراحی ناخن به شما این امکان را می دهد که بر روی ناخن خود یا ناخن مصنوعی هزاران عکس را طراحی کنید،جذابیت خود را در مجالس چندین برابر کنید و از جذابیت دستان خود لذت ببرید.این محصول طوری طراحی شده که هم قابل استفاده در آرایشگاه ها و هم فابل استفاده برای افراد عادی در منزل می باشد.فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر با خرید این مجموعه شگفت انگیز با صرف هزینه و زمان بسیار کم به جذابیت خودتان بیفزایید و با دستان زیبای خود دلربایی کنید.

محصولات مرتبط: ناخن ژله ای برچسب طراحی خط چشم لاک طراحی ناخن شابلون طراحی سایه چشم آموزش کاشت ناخن

نگین ناخن

همه خانم ها طرفدار زیبایی هستند و دوست دارند در مهمانی ها و مجالس جذاب و زیبا باشند اما همیشه لازم نیست برای افزودن زیبایی و جذابیت وسیله های گران قیمت بخرید و یا هزینه های بالایی برای رفتن به سالن های زیبایی بپردازید،ما به شما خانم ها محصول بسیار جالب و شگفت انگیز نگین ناخن x&d را پیشنهاد می کنیم،شما با داشتن این محصول می توانید ناخن های خودتان را به بهترین شکل طراحی کنید و به زیبایی خود صد برابر اضافه کنید،زیبایی ناخن ها نقش بسیار مهمی در زیبایی دستان و جذابیت و آراستگی شما دارد و شما خانم ها با صرف هزینه بسیار ناچیز می توانید جذاب شوید فقط باید کمی ابتکار به خرج دهید و طرح های جالبی روی ناخن هایتان بزنید.

نگین ناخن

با محصول شگفت انگیز و بی نظیر نگین ناخن x&d به راحتی در منزل ناخن های خودتان را مطابق سلیقه خودتان تزیین کنید.این وسیله بی نظیر برای خانم هایی که ناخن های زیبایی دارند و دوست دارند ناخن هایشان را طرح زیبا بزنند،مناسب می باشد.داشتن نگین ناخن شما را از رفتن به آرایشگاه و پرداخت هزینه های گزاف بی نیاز می کند.

نگین ناخن

ناخن در زیبایی و آراستگی شما خانم ها نقش بسیار زیادی دارد،اگر ناخن های خود را به صورت زیبا تزیین کنید می توانید جذابیت و زیبایی خودتان را چندین برابر کنید.با محصول شگفت انگیز نگین ناخن x&d طرح های جذاب را پیاده سازی کنید و در مهمانی ها و مجالس بدرخشید و دوستانتان را شگفت زده کنید.

خانم های خوش سلیقه و شیک پوش فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر با خرید این محصول شگفت انگیز و فوق العاده کاربردی،با هزینه بسیار ناچیز و در کمترین زمان طرح های های فوق العاده زیبا را بر ناخن های خود بزنید و به همین راحتی به جذابیت و زیبایی خود بیفزایید و متفاوت باشید.

نگین ناخن

نگین ناخن جدیدترین محصول در دنیای مد و فشن می باشد با خرید نگین ناخن ،ناخن های شیک و زیبا داشته باشید.زیبایی و آراستگی ناخن ها در برخورد دیگران با شما اثر می گذارد و داشتن ناخن های زیبا یکی از نشانه های با سلیقه بودن و شیک بودن می باشد و با استفاده از نگین ناخن دیگران تصور می کنند که شما کاشت ناخن و یا کاشت ناخن قالب انجام داده اید.
۷۰ درصد زیبایی به نکات ظریف بستگی دارد که زیبایی ناخن یکی از این نکات ظریف می باشد که باید به آن توجه زیادی کرد.اگر بهتربن و گران قیمت ترین لباس را بپوشید و بهترین آرایش را داشته باشید اما ناخن های زیبا و جذاب نداشته باشید زیبایی شما تکمیل نخواهد بود و به چشم نمی آید.

نگین ناخن

با کمی صبر و حوصله می توانید طرح های متفاوت و جالب را با استفاده از نگین ناخن ایکس اند دی بر روی ناخن خود انجام دهید و زیبایی خود را در مجالس چندین برابر کنید و متمایز باشید.شک نکنید که اگر یکبار از نگین ناخن استفاده کنید دوستانتان از شما خواهند پرسید که چطور طرح زیبا را پیاده سازی کردید و شما باید در مورد این محصول بی نظیر برایشان توضیح دهید.
قیمت مناسب،طرح های زیبا،کارکرد آسان از ویژگی های نگین ناخن x&d می باشد.

نگین ناخن x&d

محصولات مرتبط لاک طراحی ناخن برچسب طراحی خط چشم و ناخن ژله ای

شابلون طراحی سایه چشم

همه خانم ها طرفدار آراستگی و زیبایی هستند و دوست دارند همیشه چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند،در این راستا آرایش چشم مهمترین و تاثیر گذارترین عامل در جذابیت خانم ها به شمار می رود،آرایش چشم اجزای مختلفی دارد که سایه چشم یکی از اجزای مهم و جدایی ناپذیر آن به شمار می رود.شاید شما هم به دلیل اینکه مهارت کافی در زمینه سایه چشم ندارید و همچنین وقت و هزینه کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید در این زمینه بی خیال شدید اما تاثیر سایه چشم در جذابیت و زیبایی خانم ها را صد در صد در چهره دیگران مشاهده کرده اید.اگر با این مسئله روبرو شده اید ما با محصول آرایشی شگفت انگیز شابلون طراحی سایه چشم مشکل شما را حل کرده ایم.

سایه چشم

با استفاده از شابلون طراحی سایه چشم ،به راحتی و در عرض چند دقیقه مثل یک آرایشگر حرفه ای سایه چشم بزنید و چشمانی جذاب و خیره کننده را به عزیزانتان هدیه دهید.این محصول آرایشی بی نظیر محتوی ۱۴ عدد شابلون در ۱۴ طرح متنوع و زیبا و به همراه یک سی دی آموزشی تصویری جهت کاربرد بیشتر می باشد.

طریقه استفاده از شابلون طراحی سایه چشم

شابلون سایه چشم ،سایه زدن را برای شما خانم ها بسیار راحت کرده است و کار با این ابزار بسیار ساده می باشد،در مرحله اول برای چشم ها زیر سازی کنید و در مرحله دوم شابلون با طرح دلخواه را در قسمت مورد نظر قرار دهید و در مرحله آخر سایه مورد نطرتان را برروی شابلون زده و شابلون را بردارید و برای چشم دیگر همین مراحل را تکرار کنید.

شابلون طراحی سایه چشم

همه خانم ها دوست دارند آرایش چشم هایشان مرتب و بدون نقص باشد اگر در متعادل سازی و قرینه سازی سایه چشم و ابرو مشکل دارید،با این محصول بی نظیر مشکل شما به طور کامل برطرف خواهد شد و می توانید در عرض چند دقیقه طرح زیبا و متقارن سایه چشم را پیاده سازی کنید و زیبایی و جذابیت چشمانتان را چندین برابر کنید.

شابلون طراحی سایه چشم

خانم های باسلیقه و با ذوق با این ۱۴ شابلون با طرح های متنوع و زیبا،این امکان برای شما فراهم شده که با ترکیب آنها بیش از ۱۴۰ مدل سایه زیبا و جذاب به سبک های اروپایی،خلیجی،فانتزی و…. پیاده سازی کنید و بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت برای رفتن به آرایشگاه زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید.

شابلون طراحی سایه چشم

اگر قبل رفتن به مهمانی و مجالس از اینکه ساعتها وقت خود را جلو آینه می گذرانید و در نهایت از آرایش چشم خود رضایت ندارید،رنج می برید و دوست دارید به صورت حرفه ای و مدرن سایه بزنید پس فرصت را از دست ندهید و با خرید اینترنتی شابلون طراحی سایه چشم مثل یک آرایشگر حرفه ای چشم هایتان را با طرح های زیبا و به روز سایه بزنید.شک نکنید که با استفاده از این ابزار بی نظیر در مهمانی و مجالس چشمانتان بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد شد و مثل یک ستاره می درخشد و همه دوستانتان شگفت زده خواهند شد.با ساده ترین ابزارها چشمانی جذاب و گیرا داشته باشید.

محصولات مرتبط ناخن ژله ای برچسب طراحی خط چشم لاک طراحی ناخن

لاک طراحی ناخن

اگر شما هم از طرفداران طراحی ناخن هستید و دوست دارید ناخن هایتان را به سلیقه خودتان طراحی کنید،ما به شما محصول بی نظیر لاک طراحی ناخن (Hot Designs) را پیشنهاد می دهیم،هات دیزاین یک وسیله بسیار محبوب می باشد که کار طراحی ناخن را بسیار ساده و راحت کرده است.با این ابزار می توانید انواع و اقسام طرح های مختلف را روی ناخن هایتان طراحی کنید و زیبایی را به دستان خود هدیه دهید.

با لاک طراحی ناخن هم می توانید ناخن هایتان را لاک بزنید و هم طراحی کنید،در هر بسته ۶ عدد قلم طراحی ناخن با رنگ های بسیار زیبا و براق وجود دارد و هر قلم دارای دو سر مختلف جهت لاک زدن و طراحی می باشد،با این ابزار بی نظیر می توانید هر طرحی که در ذهنتان دارید به راحتی پیاده سازی کنید و هزاران نقش و فرنچ را به راحتی می توانید روی ناخن های خود مثل یک آرایشگر حرفه ای طراحی نمایید.

لاک طراحی ناخن

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید و از سادگی ناخن هایتان خسته شده اید فرصت را از دست ندهید و همین الان اقدام به خرید این محصول بی نظیر کنید تا بدون مراجعه به سالن های زیبایی و صرف هزینه بالا،به راحتی و در منزل هر طرحی که دوست دارید روی ناخن هایتان اجرا کنید و همیشه بین دوستانتان جذاب و زیبا باشید.

ویژگی های لاک طراحی ناخن Hot Designs

۱-لاک طراحی ناخن به صورت ماژیکی طراحی شده تا بتوانید به راحتی در دستان خود قرار دهید و هر طرحی که مد نظرتان می باشد را طراحی کنید.۲-در طراحی و رنگ بندی تنوع فوق العاده زیادی دارد و شما را حیرت زده خواهد کرد،می توانید هزاران طرح مختلف را انجام دهید.۳- لاک طراحی ناخن شامل دو سر مختلف جهت لاک زدن و طراحی می باشد.۴- در کمترین زمان و خیلی راحت خشک می شود.۵-به ناخن ها و دست هایتان هیچ گونه ضرری نمی رساند،هیچ گونه مواد مضری ندارد.۶- قابل شست و شو می باشد.۷-بر روی ناخن های طبیعی و هم مصنوعی می توانید هزاران مدل زیبا طراحی کنید.

طراحی ناخن

در سال ۲۰۱۴ این محصول برترین و پر فروش ترین محصول آرایشی در اروپا و آمریکا بوده و شما خانم های باسلیقه ایرانی می توانید هم اکنون این ابزار بی نظیر را با هزینه بسیار ناچیز از فروشگاه اینترنتی آتریسا خریداری نمایید.با طراحی ناخن به جذابیت خود بیفزایید و با خلاقیت خودتان طرح های زیبا و جذابی را که که کسی تا به حال نمونه آن را ندیده است، ایجاد نمایید و دیگران را شگفت زده کنید.رنگ های لاک هات دیزاین بسیار شاد و زیباست و جلوه ای بی نظیر به ناخن های شما هدیه می دهد،حتی می توانید به راحتی رنگ و طرح ناخنتان را با لباس هایتان ست کنید و متفاوت باشید.

طراحی ناخن

اگر از تکراری بودن ناخن هایتان خسته شده اید و حوصله و وقت رفتن به آرایشگاه را ندارید اما گاهی دلتان می خواهد خلاقیتی پیاده کنید و صفایی به ناخن هایتان بدهید، پیشنهاد می کنیم حتما محصول بی نظیر هات دیزاین را تهیه کنید و در منزل ناخن هایتان را لاک بزنید و بعد به بهترین شکل طراحی کنید.هات دیزاین طوری طراحی شده تا شما خانم ها به راحتی و در عرض چند ثانیه بتوانید هر شکلی که دوست دارید را پیاده سازی کنید.این محصول با رنگ های زنده و استثنایی پوشش فوق العاده زیبایی به ناخن های شما می دهد.

محصولات مرتبط ناخن ژله ای برچسب طراحی خط چشم

برچسب طراحی خط چشم

خط چشم زیبا و حرفه ای، چشم های شما را بسیار زیباتر و جذاب تر می کند و فرم و حالت بسیار زیبایی به آن می دهد.خانم ها دوست دارنذ برای جذاب تر شدن چشم هایشان از خظ چشم استفاده کنند.

اگر در کشیدن خط چشم زیبا و حرفه ای، به مشکل می خورید و در قرینه سازی و متعادل سازی خط چشم مشکل دارید و دلتان می خواهد همیشه مثل یک آرایشگر حرفه ای خط چشم بکشید تا چشمانی جذاب و گیرا داشته باشید،ما برای شما یک محصول شگفت انگیز و بی نظیر برچسب طراحی خط چشم را در نظر گرفته ایم.

خط چشم

با تهیه این محصول فوق العاده شگفت انگیز و بی نظیر، می توانید با هزینه ای بسیار ناچیز و در کوتاهترین زمان مثل یک آرایشگر حرفه ای خط چشم بکشید و چشمانی بسیار زیبا و جذاب ذاشته باشید و لذت ببرید.

خط چشم

با تهیه این محصول ارزشمند دیگر نیازی به یادگیری طراحی خط چشم ندارید و تنها در چند دقیقه می توانید زیباترین و حرفه ای ترین خظ چشم را بکشید و زیبایی چشمان خود را چنذین برابر کنید و شاهد چشم های بسیار جذاب خود باشید.

در هر بسته برچسب طراحی خط چشم ۴ طرح مختلف وجود دارد

با تهیه این محصول ارزشمند و بی نظیر می توانید تاتوهای بسیار زیبا را به صورت موقت و چند روزه،با سرعت عمل بالا و بدون درد و عوارض و همچنین ضد آب داشته باشید.

طرز استفاده از برچسب طراحی خط چشم

ابتدا هر مدل خط چشمی که مورد پسندتان می باشد را از بین چهار مدل که داخل این محصول وجود دارد انتخاب کنید و سپس مدل مورد نظر خود را برش دهید و برچسب روی آن را بردارید و با دقت پشت چشمان خود بچسبانید.

به همین راحتی می توانید چشمان خود را به زیباترین و جذاب ترین مدل آرایش کنید و زیباترین چهره را داشته باشد.خط چشم

آموزش پاک کردن خط چشم

برای پاک کردن تاتو می توانید از شیر پاک کن استفاده کنید، به این صورت که مقداری از شیر پاک کن را روی سطح پوست بمالید و بعد از ۱۰ ثانیه به آرامی طرح را از روی پوست پاک نمایید و این مراحل را تا زمانیکه طرح از روی پوستتان کامل پاک نشده، تکرار کنید.

با این ابزار بی نظیر تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای می شوید چشمانی جذاب و زیبا خواهید داشت

با هزینه بسیار ناچیز و در منزل خط چشم حرفه ای بکشید با خط چشم حرفه ای متمایز باشید

در عرض چند دقیقه بهترین و زیباترین خط چشم را بکشید تاتو بسیار زیبا و چند روزه داشته باشید

بدون نیاز به یادگیری طراحی،مثل آرایشگر حرفه ای خط چشم بکشید مناسب برای تمام خانم های با سلیقه و شیک

محصولات مرتبط ناخن ژله ای


ناخن های زیبا و بلند موجب زیبایی و خوش حالت شدن دستها می شوند. شما خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با تهیه محصول بی نظیر ناخن ژله ای همیشه ناخن های زیبا داشته باشید و بروز و جذاب باشید.

ناخن ژله ای

همه افراد از داشتن ناخن های سالم، زیبا و خوش فرم لذت می برند،اما برای داشتن ناخن های زیبا و سالم باید تمام نکات لازم را بدانیم و رعایت کنیم و مشکلات بسیار دارد.اکثرا وقت و شرایطش را ندارند. اصلا نگران نباشد ما برای شما محصول بی نظیر ناخن ژله ای را تهیه و در فروشگاه اینترتی آتریسا قرار داده ایم.با ناخن ژله ای کلکسیون زیبایی شما خانم ها تکمیل خواهد شد و همه مجذوب زیبایی دستان شما خواهند شد.

برای کاشت ناخن دیگر نیازی به آرایشگاه و صرف زمان و هزینه ندارید و به راحتی در منزل و در کمترین زمان می توانید بهترین ناخن ها را داشته باشید.

ناخن ژله ای

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید و می خواهید بدون صرف هزینه و وقت برای رفتن به آرایشگاه،ناخن های زیبا و جذاب داشته باشید هر چه زودتر اقدام به خرید این محصول بی نظیر کنید.شک نکنید که با خرید ناخن ژله ای، دیگران را مجذوب زیبایی خود می کنید و همیشه منحصر به فرد هستید.

طرز استفاده:

به راحتی و بدون نیاز به چسب ناخن می توانید ناخن ژله ای را روی ناخن های خود قرار دهید و چند دقیقه با سشوار روی آن بگیرید تا محکم شود.و به دستان شما زیبایی ببخشد.

همه خانم ها طرفدار زیبایی هستند و دوست دارند همیشه زیبا و جذاب باشند.این نکته را نباید فراموش کرد که در زیبایی باید به همه جزئیات توجه داشت و آخرین چیزی که در زیبایی خانم ها بسیار مهم می باشد ناخن های زیبا و مرتب می باشد،پس اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که در زیبایی خود به همه جزئیات توجه دارید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که دستهایتان با ناخن های سالم،زیبا و خوش فرم بسیار زیباتر و جذاب تر می شود و زیبایی شما را کامل تر میکند.

ناخن ژله ای

اگر شما هم از اینکه جنس ناخن هایتان سست بوده و دیر به دیر بلند می شوند و بعد از بلند شدن میشکند ناراحت هستید،ما با معرفی محصول بی نظیر و شگفت انگیز ناخن ژله ای مشکل شما را حل کرده ایم.

ناخن ژله ای

استفاده از چسب ناخن باعث آسیب رساندن به ناخن ها می شود، اما با ناخن ژله ای به راحتی و بدون استفاده از چسب فقط با گرم کردن با سشوار، ناخن های شما محکم می شود و شما نیاز به هیچ گونه مهارت و تخصصی برای زیبا کردن ناخن هایتان ندارید به راحتی و بدون رفتن به آرایشگاه بهترین ناخن ها را داشته باشید.

فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر با خرید محصول بی نظیر ناخن ژله ای،همیشه ناخن های خوش فرم و زیبا داشته باشید و همیشه متمایز باشید.

محصولات مرتبط برچسب طراحی خط چشم

خط چشم

کشیدن یک خط چشم زیبا علاوه بر زیبا سازی چشم های شما تاثیر بسیار باور نکردنی در چهره شما دارد.چشم همواره یکی از عناصر بسیار مهم صورت به شمار می رود و داشتن چشمانی زیبا به منزله داشتن چهره ای زیبا به شمار می رود.زیبایی خط چشم برای بانوان بروز و مد پسند همیشه مورد توجه بوده و همچنین پیاده سازی انواع مدل های خط چشم کار چندان راحتی نیز نمی باشد.

یکی از مشکلاتی که در این زمینه پدید می آید عدم توانایی در قرینه سازی و متعادل کردن همزمان هر دو چشم می باشد.کشیدن یک خط چشم زیبا و یکسان برای هر دو چشم نیاز به تمرین و مهارت بسیار زیادی دارد.از این رو بسیاری از بانوان از کشیدن آن منصرف شده و هنگام رفتن به مجالس مهم ، کشیدن آن را به یک آرایشگر واگذار می کنند.

یکی از راههای کشیدن خط چشم استفاده از یک برچسب طراحی خط چشم یا همان شابلون می باشد.شابلون های طراحی دارای انواع مختلفی از خط چشم بوده و به شما کمک می کنند تا هر چه سریعتر و راحت تر این کار را انجام دهید و همچنین در قرینه سازی آن هیچ مشکلی نداشته باشید.

تاثیر چشم در زیبایی و آراستگی بی اندازه بوده و کسی نمی تواند منکر آن شود.در هنگام صحبت با اطرافیان اولین چیزی که توجه آن ها را به چهره شما جلب می کند چشمان شماست.میل به زیبایی در تمام افزاد جامعه وجود دارد اما برای خانم ها دارای اهمیت فراوانی نسبت به آقایان می باشد.

خط چشم خط چشم خط چشم خط چشم

در کشیدن یک خط چشم ، یکی از نکاتی که بسیار مهم است عدم توانایی و خلاقیت در پیاده سازی یک مدل جدید و خاص می باشد و اکثر خانم ها پس از چند بار تلاش و کلنجار رفتن با آن نا امید م شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

لرزش دست نیز عامل بسیا مهمی است که باعث می شود در نهایت آن چیزی که تورش را داشتید حاصل نشود.

هنگام ترسیم یک خط ، پشت چشم و روی خط مژه ها ، زمانی که چشم های شما باز هستند پوشش خاصی به ناحیه مژه می دهند و همین باعث زیبایی و جلب توجه می شود.همین امر هنگامی که توام با شکستگی و عدم توازن وتقارن شود می تواند زیبایی شما را به شکل بدی تحت تاثیر قرار دهد و باعث داشتن آرایشی بدون توازن و نا منظم می گردد که اصلا توصیه نمی شود.

کشیدن یک خط چشم باید در زمان مناسبی و با استفاده صحیح از لوازم آرایش صورت گیرد.تصور کنید شما ابتدا به چشم های خود ریمل زده اید و از سایه چشم نیز استفاده کرده اید.در این حالت نباید اقدام به کشیدن خط کنید و همیشه در نظر داشته باشید که کشیدن خط قبل از هر کاری صورت گیرد.

نکته بسیار مهم دیگر در کشیدن خط توازن و همگام بودن آن با مدل چشمان شما می باشد.چنانچه چشمان شما درشت است بهتر است از خط های پهن برای زیبا سازی آن اشتفاده کنید.این در حالی است که برای چشم های ریز کشیدن خطوط نازک بیشتر توصیه می گردد.

استفاده از برچسب های طراحی هیچ گونه عوارضی نداشته و می توانید آن را روی چشمان خود چسبانده و تا 3 الی 4 روز نیز بدون داشتن هیچ گونه عوارض و سوزش در چشم ها آن را روی چشم خود نگه دارید و به زیبایی خود بیفزایید.اکثر این پک ها دارای 2 الی 4 طرح مختلف و مطابق با انواع چشم و سلیقه ها می باشند که می توانند نیاز شما را تا حد زیادی برطرف کنند.

طرز استفاده از آنها نیز بسیار ساده است و پس از انتخاب طرح مورد نظرتان آن را برش داده و روی چشمان خود می چسبانید.

پاک کردن انها نیز بسیار راحت بوده ، به این طریق که ابتدا شیر پاک کن را به مدت 10 ثانیه روی چشم ها قرار داده و پس از آن به راحتی اقدام به پاک کردن آنها می کنید.

فاني بافت

فانی بافت یک وسیله بسیار کارامد و مفید و سرگرم کننده برای همه ی افراد است.به کمک این وسیله بافت شما قادرید تا انواع دستبند و انگشتر و گردنبند و سایر وسایل زینتی را در رنگ بندی متنوع و با توجه به سلیقه خودتان ببافید.این محصول به علت سهولت کار و جذابیت عالی که دارد بسیار پر طرفدار می باشد.

خصوصیات فانی بافت فروشگاه اینترنتی خوبیار

این محصول دارای یک پایه بافت می باشد که توسط آن به راحتی می توانید انواع مدل ها را ایجاد کنید.همچنین دارای 400 عدد کش مخصوص و در تمامی رنگها بوده که با توجه به سلیقه خودتان می توانید اشیا بافته شده را رنگ بندی و تزئیین کنید.

فاني بافت

شما پس از مدت کوتاهی کار با فانی بافت می توانید بسیاری از مدل های بافتنی دیگر را ایجاد کنید و آن را به اطرافیان خود هدیه دهید.کار با فانی بافت بسیار لذت بخش است و همه در هر سنی می توانند از این وسیله استفاده نمایند.

در صورتی که شما علاقمند به خرید دستبند های جدید و با طرح ها و رنگ بندی متفاوت هستید با استفاده از این محصول قادرید هر آنچه که نیاز دارید را خودتان خلق کنید.

انواع دستبند ، پابند ، گردنبند و انگشتر و …

فانی بافت چیست؟
فانی بافت از تعداد زیادی کش رنگی و یک قلاب بافت بهمراه قاب اتصال تشکیل شده است که شما توسط آن و با ذهن خلاق خود هر گونه زیورآلات و وسایل تزئینی را می توانید بسازید.بافت دستبند هاي كشي رنگي و متنوع در طرح هاي مختلف فقط با فاني بافت و بدون نياز به آشنايي خاص در مورد بافت دستبند.
تنها كافيست مطابق راهنمای استفاده محصول ، كش های آن را درون شابلون قرار دهید و مطابق دستور العمل ، انواع زیور آلات زيباي كشي را براي خود درست كنيد.

فاني بافت

پس از یادگیری نحوه قرار دادن کش ها در شابلون فاني بافت ،میتوانید خودتان طرح ها و الگو های جدیدی را خلق کنید.

فاني بافت

شرکت فنی و مهندسی ایلیا دیتا مجری طراحی و جانمایی،نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه و آنالوگ و HD.امروزه وجود دوربین مدار بسته در بیشتر اماکن به یک الزام تبدیل شده است و بدون وجود دوربین مداربسته عملیات نگهداری و حراست و حفاظت فیزیکی آن اماکن کاری بسیار دشوار می باشد.دوربین مدار بسته برای کنترل ورود و خروج و حفظ و حراست پیرامونی و فیزیکی و سایر موارد امنیتی کاربرد فراوان دارد.

به کمک دوربین مداربسته مراکزی که نظارت را به عنوان یک نیاز اساسی می بینند ، براحتی می توانند به تصاویر دوربین مدار بسته دسترسی داشته باشند و عمل نظارت را تسهیل بخشند.در مراکز صنعتی مانند کارخانه کا و گارگاه ها دوربین مدار بسته می تواند امکان دسترسی و نظارت بر خطوط تولید و انبارها را در اختیار مدیران مرکز قرار دهد.

در فروشگاه ها نیز مهمترین قسمت فروشگاه یعنی صندوق ، همواره در معرض تهدید خطرات احتمالی از جمله سرقت قرار دارد.استفاده از دوربین مدار بسته و همچنین ذخیره تصاویر دوربین می تواند امر بسیار مهمی در زمینه مرتفع نمودن اینگونه موانع و مشکلات به شمار آید و به کمک تصاویر ذخیره شده می توان در صورت بروز مشکل مرتب را آسان تر پیگیری کرد.

دوربین مدار بسته

در پایانه های مسافربری از دوربین مدار بسته جهت بالابردن امنیت مسافران و همچنین کمک به حفظ و حراست تجهیزات ترابری عمومی از قبیل قطارهای مترو و… استفاده می شود.

دوربین مدار بسته

بطور کلی در کلیه اماکنی که امنیت و کنترل تردد و همچنین حفاظت امری مهم به شمار می رود استفاده از یک سیستم مداربسته به عنوان یک ضرورت تلقی می شود.

اماکنی را تصور کنید که دارای مرکز مانیتورینگ مستقل و متشکل از چندین دوربین مدار بسته که در مناطق حساس نصب شده اند ، باشد.در این اماکن استفاده از تنها یک نفر برای کنترل محدوده وسیعی که توسط دوربین ها پوشش داده شده است کافی می باشد.همین مجموعه در صورت عدم تجهیز به دوربین مدار بسته به تعداد بیشتری پرسنل برای نگهبانی نیاز دارد.

دوربین مدار بسته

تومان